Χ. Σπίρτζης: Δεν μπορούμε να χτίσουμε τις πυρόπληκτες περιοχές στην Αττική όπως ήταν | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Χ. Σπίρτζης: Δεν μπορούμε να χτίσουμε τις πυρόπληκτες περιοχές στην Αττική όπως ήταν

15:48 | 16/9/18

"Δεν θα επιτρέψουμε να μην υπάρχει πρόσβαση στις παραλίες" δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, συμπληρώνοντας ότι "υπάρχουν λύσεις για τα καθημερινά προβλήματα"

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στην εφ. "Documento" αναφέρει ότι «υπάρχουν λύσεις» για τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική, προσθέτοντας ότι «το πιο δύσκολο είναι να καταλάβουν όλοι οι πολίτες, ότι δεν μπορούμε να χτίσουμε τις περιοχές αυτές όπως ήταν. Δεν θα επιτρέψουμε να μην υπάρχει πρόσβαση στις παραλίες, να μην υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι».

Αναφέρει επίσης, ότι προχωρά η υλοποίηση των αντιπλημμυρικών έργων σε δύο κατηγορίες: Σ' αυτά που αφορούν στα κορμοδέματα (και τις επόμενες ημέρες θα διενεργηθεί και ο διαγωνισμός για την υλοτόμηση) και στα τακτικά (που θα έχουν δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου) ενώ ευχαρίστησε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την συμβολή του στον καθαρισμό των ρεμάτων στις δασικές περιοχές, που έχει ήδη γίνει.

Σε ό,τι αφορά τις νέες ιατρικές εξετάσεις και το τεστ οδήγησης που πρέπει να περάσουν όσοι επιθυμούν να συνεχίσουν να οδηγούν μετά το 74ο έτος της ηλικίας τους, είπε ότι στόχος είναι «αυτοί που δεν έχουν ικανοποιητικά αντανακλαστικά για ασφαλή οδήγηση, να μην οδηγούν».

Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι από την αναλογική χρέωση των διοδίων δεν θα εξαιρείται κανένας αυτοκινητόδρομος, διευκρινίζοντας ότι η Αττική Οδός δεν είναι εθνικός δρόμος, αλλά περιαστικός, οπότε εκεί πρέπει να εφαρμοστεί σύστημα ώστε να μην πληρώνει κάποιος που τη χρησιμοποιεί για μία ή δύο εξόδους, όσα πληρώνει αυτός που τη χρησιμοποιεί από την αρχή μέχρι το τέλος της.

Ανέφερε ότι εντός του 2019, το υπουργείο θα είναι έτοιμο για την εφαρμογή του διζωνικού συστήματος χρέωσης στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με βασική αρχή τα λεωφορεία του ΟΣΥ και των ΚΤΕΛ να μεταφέρουν πολίτες σε σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς.

Ο κ. Σπίρτζης, στην συνέντευξή του αναφέρει ότι στο εσωτερικό της ΝΔ «υπάρχουν μια πραγματικά πατριωτική και μια ακροδεξιά αντίληψη και ομάδα» και εκφράζει την απορία του «πως (στην ΝΔ) δεν έχουν κάνει ακόμα αντιπροέδρους τους Δ. Καμμένο και Τ. Μπαλτάκο».

Ερωτηθείς αν θα συνεργαζόταν ο ΣΥΡΙΖΑ με την ΝΔ «του Κώστα Καραμανλή» είπε ότι επί προεδρίας Β. Μεϊμαράκη παρά τις πολιτικές και ιδεολογικές διαφωνίες ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ, «υπήρχαν μεγάλα θέματα της χώρας και συγκεκριμένοι τομείς για τους οποίους επιτεύχθηκε μια συναντίληψη», και αναρωτήθηκε, «πώς θα το κάνεις αυτό με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη σημερινή ηγετική ομάδα της ΝΔ;».

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρει ότι το Κίνημα Αλλαγής «που χρησιμοποιεί σε τοποθετήσεις του παρόντος ρητορική ταυτόσημη με την ΝΔ, πρέπει να αποδείξει ότι είναι κεντροαριστερό και να δώσει συγκεκριμένο πολιτικό στίγμα σε ποια πλευρά του λόφου βρίσκεται».

πηγή, φωτογραφία EUROKINISSI

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών