«Έως το τέλος του 2018 η ολοκλήρωση των λεωφορειόδρομων στη Θεσσαλονίκη» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

«Έως το τέλος του 2018 η ολοκλήρωση των λεωφορειόδρομων στη Θεσσαλονίκη»

18:40 | 2/10/18

Αποφασισμένη να τελειώσει με το θέμα δηλώνει η δημοτική αρχή

Την αποφασιστικότητα της δημοτικής αρχής να τελειώσει με τη διαμόρφωση των λεωφορειοδρόμων, «καθώς είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να
αναπνεύσει η πόλη» εξέφρασε ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, αναφορικά με τα πασαλάκια που τοποθετούνται σε αρκετούς κεντρικούς δρόμους, εμποδίζοντας την παράνομη στάση και στάθμευση των Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Μιλώντας στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε πως η διαμόρφωση των λεωφορειοδρόμων θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2018, καθώς «τα πασαλάκια είναι μια εξαιρετικά καλή ιστορία για να μπορέσει να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό και να ανακουφιστεί η πόλη».

Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, τόνισε πως αφότου τοποθετήθηκαν τα πασαλάκια «έχει βελτιωθεί η κυκλοφορία και η διέλευση των λεωφορείων».

Αναφορικά με τις διαμαρτυρίες που υπάρχουν από επαγγελματίες για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στις φορτοεκφορτώσεις των καταστημάτων ο κ. Μπουτάρης εξέφρασε τη λύπη του ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος πρόσθεσε πως η διοίκηση θα επιδιώξει να διορθώσει κάποια υπαρκτά προβλήματα, ωστόσο «υπάρχει μια συνήθεια που έχει καθιερωθεί και δεν θέλει να αλλάξει τίποτα. Φτάσαμε στο σημείο να υπάρχουν επιμελητήρια και σύλλογοι που λένε ότι (τα οχήματα φορτοεκφόρτωσης) δεν μπορούν να σταθμεύσουν για πέντε λεπτά. Υπάρχει η πρόβλεψη στους κάθετους δρόμους για φορτοεκφορτώσεις και όμως έχουμε αντιρρήσεις».

Το τελευταίο διάστημα, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τοποθετήθηκαν ελαστικά κράσπεδα και ανακλαστικοί εύκαμπτοι οριοδείκτες σε πολλούς κεντρικούς δρόμους σε ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη, παρεμβάσεις που γίνονται στο πλαίσιο έργων βιώσιμης αστικής κινητικότητας και χρηματοδοτούνται από τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

(φωτογραφία αρχείου)

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών