Black Friday 2018 στην Ελλάδα με τις τρεις βασικές συμβουλές | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Black Friday 2018 στην Ελλάδα με τις τρεις βασικές συμβουλές

12:20 | 12/11/18

Μεγάλες προσφορές στις 23 του μήνα

Η Black Friday 2018 στην Ελλάδα, πλησιάζει και έχει μεγάλη δυναμική ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια οι Έλληνες αγνοούσαν την ύπαρξή της ή απλά αδιαφορούσαν.

Πλέον το εμπόριο έχει κατανοήσει ότι το καταναλωτικό κοινό έχει δώσει μεγάλη δυναμική στη συγκεκριμένη μέρα και περιμένει μεγάλες προσφορές στα πρότυπα των ΗΠΑ.

Για ακόμα λίγες ημέρες συνεχίζονται οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις, που άρχισαν την 1η Νοεμβρίου και ολοκληρώνονται την Πέμπτη 15 του μήνα.

Λίγο μετά την «αυλαία» των ενδιάμεσων εκπτώσεων, ακολουθεί την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου η Black Friday 2018. Μεγάλες αλυσίδες αλλά και τοπικά καταστήματα ετοιμάζονται για την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων, που είναι φέτος στις 23 του μήνα. Η συμμετοχή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου αναμένεται και φέτος να είναι υψηλή.

Οι τρεις βασικές συμβουλές για τη Black Friday

Δείτε τις προσφορές αρκετές ημέρες πριν

Η απαραίτητη έρευνα αγοράς ξεκινάει από τις αρχές του μήνα. Ο οργανωμένος καταναλωτής αρχίζει με διαδικτυακές «βόλτες», σημειώνει τιμές για τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν και στήνει μεθοδικά τη λίστα ελέγχοντας τις αλλαγές των τιμών.

Πίστη στο budget

Τις μέρες πριν τη Black Friday 2018 θα υπάρξουν πολλές προσφορές. Μπορεί ο στόχος να είναι ένα κινητό, αλλά είναι εύκολο ο καταναλωτής να βρεθεί και με μία τηλεόραση...

«Κλειδώστε» το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε και μην παρασύρεστε.

Αυξημένες απαιτήσεις

Η Black Friday είναι μία φορά το χρόνο και στο εξωτερικό οι τιμές είναι απίστευτα χαμηλές. Κανονικό ξεπούλημα. Να έχετε τις ίδιες απαιτήσεις και από τα ελληνικά καταστήματα. Σκοπός είναι να αγοράσετε όλα εκείνα που τον υπόλοιπο χρόνο είναι απαγορευτικά.

Για τη Black Friday 2018 οι αλυσίδες τεχνολογία ετοιμάζονται πυρετωδώς, καθώς έχουν την τιμητική τους, αλλά τα καταστήματα ρούχων, τα καλλυντικά και τα σούπερ μάρκετ θα διεκδικήσουν το δικό τους μερίδιο.

Ο πήχης των προσδοκιών τόσο από πλευράς καταναλωτών όσο και από πλευράς εμπόρων έχει ανέβει ιδιαίτερα ψηλά. Μέχρι στιγμής όλοι κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους και είναι άγνωστο εάν θα επαναληφθεί το περσινό φαινόμενο η Black Friday να απλωθεί σε μία εβδομάδα.

Τι να προσέξετε

Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν την Black Friday.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά την ημέρα πραγματοποίησης της δράσης, το όφελος για τους ίδιους από εφαρμογή εκπτώσεων/προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης).

Οι έμποροι θα πρέπει να εφαρμόζουν τις σχετικές διατάξεις της Κωδικοποίησης Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙΕΠΠΥ) αναφορικά με τις «Πρακτικές πώλησης με μειωμένη τιμή ή παροχή πρόσθετου οφέλους προϊόντων και υπηρεσιών» (βλ. άρθρο 78).

Η διαπίστωση παραβάσεων κυρώνεται βάσει των διατάξεων της παρ.9 άρθρο 78 των Κανόνων ΔΙΕΠΠΥ (για είδη μαζικής κατανάλωσης, όπως είδη διατροφής, ατομικής υγιεινής, οικιακής καθαριότητας) και του άρθρου 21 του ν. 4177.13 (για όλα τα άλλα καταναλωτικά αγαθά).

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με την παρ.2 άρθρο 15 του ν.4177/2013, δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει κάθε κατάστημα, εκτός αν έχουν εκδοθεί σχετικές αποφάσεις των οικείων Αντιπεριφερειαρχών σύμφωνα με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου.

Υπενθυμίζεται επίσης, ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους για τυχόν παραβάσεις που διαπιστώνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (http://www.1520.gov.gr/) καθώς και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 η οποία είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές τις καθημερινές από τις 09:00 μέχρι τις 15:00.

πηγή

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών