Αυτό είναι αναλυτικά το νέο σύστημα και τα μόρια για 15.000 διορισμούς στα σχολεία | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Αυτό είναι αναλυτικά το νέο σύστημα και τα μόρια για 15.000 διορισμούς στα σχολεία

14:44 | 20/12/18

Η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας γνωστοποίησε το νέο σύστημα μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, το οποίο θα βασίζεται σε τρία κριτήρια που σχετίζονται με την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, με ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια.

Όπως αναφέρεται: «Τηρώντας τη δέσμευση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε τριετές πρόγραμμα 15.000 μόνιμων διορισμών στην Εκπαίδευση (4.500 το 2019 στην Ειδική Αγωγή, 5.250 το 2020 και 5.250 το 2021 για τις ανάγκες και των δύο βαθμίδων Εκπαίδευσης συνολικά), προβαίνουμε σήμερα στην κατάθεση της πρότασης για το σύστημα διορισμού».

Γενικά χαρακτηριστικά της πρότασης

Με στόχο τη θεσμοθέτηση ενός δίκαιου και ταυτόχρονα αξιοκρατικού συστήματος διορισμού εκπαιδευτικών, ικανού να συμβάλλει στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς όφελος των νέων μας και σύμφωνου με το θεσμικό πλαίσιο που ορίζεται από:
  • τις επιταγές του Συντάγματος και συγκεκριμένα των διατάξεων των άρθρων 4, παρ. 1, 5 παρ.1 και 103 παρ.7 και 8 καθώς και
  • τη συμμόρφωση με τη σχετική νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, και συγκεκριμένα με την υπ’ αρ. 527/2015 Απόφαση Ολομέλειας του ΣτΕ και τις υπ’ αρ. 1883/2017 και 4353/15 Αποφάσεις του Γ΄ Τμήματος του ΣτΕ,

Η κυβέρνηση συγκροτεί την πρότασή της με τους εξής βασικούς άξονες υλοποίησης:

  • την προκήρυξη και ευθύνη της διαδικασίας αναλαμβάνει το ΑΣΕΠ με σύστημα μοριοδότησης κριτηρίων μέσω προκήρυξης κάθε 2 χρόνια,
  • οι προβλέψεις του ν. 3848/2010 και του γραπτού διαγωνισμού καταργούνται,
  • τίθεται σε ισχύ ενιαίο σύστημα μοριοδότησης για μόνιμους και αναπληρωτές,
  • συντάσσεται ενιαίος πίνακας που θα χρησιμοποιείται τόσο για τον διορισμό μονίμων όσο και για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών,
  • προβλέπονται μεταβατικές διατάξεις για την εξασφάλιση της Παιδαγωγικής Επάρκειας όσων εκπαιδευτικών δεν τη διαθέτουν.
Πυλώνες κριτηρίων:
  • προϋπηρεσία αναπληρωτών έως και τους 120 μήνες,
  • ακαδημαϊκά προσόντα,
  • κοινωνικά κριτήρια (τέκνα, αναπηρία).

Ακαδημαϊκά Προσόντα

  • Διδακτορικό δίπλωμα: σαράντα (40) μονάδες.
  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: είκοσι (20) μονάδες.
  • Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: επτά (7) μονάδες
  • Δεύτερο πτυχίο: δεκαέξι (16) μονάδες
  • Ο βαθμός του πτυχίου έως είκοσι μία (21) μονάδες και ως εξής: για πτυχία με χαρακτηρισμό «Καλώς» επτά (7) μονάδες, με χαρακτηρισμό «Λίαν Καλώς» δεκατέσσερις (14) μονάδες και με χαρακτηρισμό «Άριστα» είκοσι μία (21) μονάδες.
  • Γνώση μιας (1) ξένης γλώσσας:
Άριστη γνώση: οχτώ (8) μονάδες.

Πολύ καλή γνώση: έξι (6 μονάδες).

Καλή γνώση: τέσσερις (4)μονάδες.

Σε περίπτωση κατοχής περισσοτέρων τίτλων μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος.

Πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή Α΄ επιπέδου (ενότητες Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα και Υπηρεσίες Διαδικτύου) : τέσσερις (4) μονάδες.

Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από Α.Ε.Ι διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών: τέσσερις (4) μονάδες.

Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από τα ακαδημαϊκά προσόντα είναι 120 μονάδες.

Εκπαιδευτική προϋπηρεσία:

Μια (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας και μέχρι τους 120 μήνες, εκατόν είκοσι (120) μονάδες.

Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 120 μονάδες.

Κοινωνικά κριτήρια:
  • Αριθμός τέκνων
  • Μόνιμη αναπηρία 67% και άνω του υποψηφίου, ή του/της συζύγου ή τέκνου
Ύστερα από 10 χρόνια αδιοριστίας και υποστελέχωσης όλων των εκπαιδευτικών δομών, επανέρχεται η κανονικότητα και στο χώρο της στελέχωσης της εκπαίδευσης και τερματίζεται η εργασιακή ανασφάλεια και αβεβαιότητα χιλιάδων εκπαιδευτικών, καθώς υλοποιείται η δέσμευση της κυβέρνησης για προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών του χώρου της εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό, με σκοπό την ομαλή λειτουργία των σχολείων προς όφελος των μαθητών και ευρύτερα της κοινωνίας.

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών