Μητσοτάκης: Συμφωνούμε με τις πλατφόρμες που λειτουργούν με αδειοδοτημένα ταξί, όχι όσες λειτουργούν ανεξέλεγκτα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Μητσοτάκης: Συμφωνούμε με τις πλατφόρμες που λειτουργούν με αδειοδοτημένα ταξί, όχι όσες λειτουργούν ανεξέλεγκτα

23:02 | 23/3/19

Συνάντηση με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας είχε ο πρόεδρος της ΝΔ, στο πλαίσιο της περιοδείας του στο νησί - Την αντίδραση Σπίρτζη και Λυμπερόπουλου προκάλεσαν οι δηλώσεις του

Τον πρόεδρο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας, Νίκο Καψοκαβάδη, συνάντησε στο πλαίσιο των επαφών του στην Κέρκυρα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη συνάντηση, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, συνοδευόμενος από τον βουλευτή της Νίκο Δένδια, τον γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Λευτέρη Αυγενάκη, την υποψήφια περιφεφερειάρχη Ρόδη Κράτσα, τον πρώην βουλευτή Στέφανο Γκίκα, την υποψήφια βουλευτή Μαριλένα Μάστορα, τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Γιάννη Κοντό, μίλησε με τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ταξί και ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Στο διάλογο που που είχε με τους επαγγελματίες οδηγούς, σύμφωνα με ενημερωτικό σημείωμα της ΝΔ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης άκουσε τις ανησυχίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και εστιάζονται στην υψηλή φορολογία, την πτώση του τζίρου και τον ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως η Uber, που δεν λειτουργεί όπως είπαν με τους ίδιους κανόνες και ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές. Ο κ. Μητσοτάκης, όπως επισημαίνεται στην ίδια ενημέρωση, τόνισε ότι με ευθύνη της κυβέρνησης «η Uber δεν υπόκειται σε σωστό ρυθμιστικό πλαίσιο» και εξήγησε στους επαγγελματίες οδηγούς ότι υπάρχει παραπληροφόρηση για τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας στο συγκεκριμένο θέμα, την οποία κάποιοι διακινούν στον κλάδο τους. «Εμείς συμφωνούμε μόνον με τις πλατφόρμες που λειτουργούν με αδειοδοτημένα ταξί και όχι με αυτές που λειτουργούν ανεξέλεγκτα» είπε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Το να διαφωνείτε με κάποια πολιτική μας είναι σεβαστό, αλλά είναι άδικο να διακινείται κάτι που δεν έχουμε ποτέ πει ότι θα κάνουμε».

Στο πλαίσιο αυτό, πάντα σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι τα συνεργατικά σχήματα που λειτουργούν με το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο διευκολύνουν και τον πελάτη αλλά και ενισχύουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ταξί. Στη συζήτηση που έγινε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε ότι «ο κλάδος των ταξί είναι πολύ σημαντικός για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού» και διαβεβαίωσε τους οδηγούς ότι δέσμευση της επόμενης κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας είναι να υπάρχει πάντα ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου.

Σπίρτζης: Μέχρι τις ευρωεκλογές του Μαΐου και τις εκλογές του φθινοπώρου, θα θυμηθεί όσους προσπάθησε να εξαφανίσει από την Ελλάδα

«O κ. Μητσοτάκης μέχρι τις ευρωεκλογές του Μαΐου και τις εκλογές του φθινοπώρου, θα θυμηθεί όλους όσους προσπάθησε να εξαφανίσει από την Ελλάδα, μιλώντας για παραπληροφόρηση για τις θέσεις της ΝΔ» τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης σχολιάζοντας, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, τις δηλώσεις του αρχηγού της Ν.Δ Κυριάκου Μητσοτάκη μετά τη συνάντησή του με επαγγελματίες οδηγούς ταξί στην Κέρκυρα.

Ο υπουργός Μεταφορών συνεχίζει στο σχόλιό του: «Ξεκίνησε με τα ταξί που ρήμαξαν μέσα από τις γνωστές πλατφόρμες και τα διαγγέλματα και του ίδιου και πολλών στελεχών της ΝΔ, υπέρ συγκεκριμένων εταιρειών διαμεσολάβησης. Δημιούργησαν και υπερασπίστηκαν με πάθος το θεσμικό πλαίσιο του χάους για να λειτουργούν οι εκλεκτές τους εταιρείες ανεξέλεγκτα ενάντια στο κοινωνικό σύνολο αλλά και στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Ο κ. Μητσοτάκης απομένει να θυμηθεί τους ανέργους, τους επαγγελματίες που οδήγησε σε κλείσιμο των επιχειρήσεών τους, τους δημόσιους υπαλλήλους, τους απολυμένους από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, τους πολίτες που δεν είχαν πρόσβαση στις υπηρεσίες Υγείας, τους πολίτες του μεροκάματου, τους εργαζόμενους με κατώτατο και υποκατώτατο μισθό, τους επαγγελματίες, τους συνταξιούχους, τους νέους επιστήμονες που οδήγησαν στο εξωτερικό. Όλους όσους κατηγορούσε ως συντεχνίες. Θα θυμηθεί δηλαδή την ελληνική κοινωνία, που τόσο πολέμησαν με την πολιτική τους και τις πράξεις τους και θα πάρουν τις απαντήσεις από την κοινωνία που αποδόμησαν και διέλυσαν.

Υ.Γ. Δεν είπαμε εμείς τίποτα για τις θέσεις της ΝΔ. Τα λέει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και τα στελέχη του».

Λυμπερόπουλος: Η ΝΔ να επισημοποιήσει τις θέσεις της για το ταξί

Την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) προκάλεσαν οι δηλώσεις του προέδρου της ΝΔ.

«Εδώ και τέσσερα χρόνια ο κύριος Μητσοτάκης, οι αντιπρόεδροί του Γεωργιάδης και Χατζηδάκης και οι τομεάρχες και σύμβουλοι όλων αυτών, έστησαν το αφήγημα πως η φωνή του Θύμιου Λυμπερόπουλου είναι μία φωνή μειοψηφίας αφού τόλμησε να αντισταθεί στα συμφέροντα των εταιριών UBER και ΒΕΑΤ. Παρά την παρότρυνση-υπόδειξη πολλών στελεχών του κόμματος να συζητήσει τα θέματα του ταξί με τα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου, εκείνος το αρνείται πεισματικά. Όπου τον εξυπηρετεί (πότε στο Πέραμα, πότε στη Σάμο κ.λπ.) εμφανίζεται ως guest star και θυμάται ότι σ' αυτή τη χώρα υπάρχουν και ταξί» τονίζει, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων Θύμιος Λυμπερόπουλος .

Και συνεχίζει: «Σήμερα, από την Κέρκυρα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας λέει ότι με ευθύνη της κυβέρνησης "η Uber δεν υπόκειται σε σωστό ρυθμιστικό πλαίσιο". Να του υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία που αγιοποίησε η κ. Μπακογιάννη και ο κ. Κυρανάκης (ποιος μπορεί να ξεχάσει την ξενάγηση των εκπροσώπων της στα γραφεία του κόμματος) σήμερα λειτουργεί στην Ελλάδα μόνο με αδειοδοτημένα ταξί. Και αυτό το πέτυχε η σημερινή κυβέρνηση. Οπότε ακόμη κι αν ήθελε (που πολύ αμφιβάλλουμε) να το ρυθμίσει, τον πρόλαβε ο νόμος του Σπίρτζη. Κρατάμε μόνο την παραδοχή ότι η Uber λειτουργούσε εκτός ρυθμιστικού πλαισίου στην προηγούμενη κυβέρνηση της οποίας ήταν και υπουργός».

Επιπλέον, ο κ. Λυμπερόπουλος στη δήλωσή του βάζει μια σειρά ερωτήματα προς τον αρχηγό της ΝΔ, ζητώντας να επισημοποιήσει τις θέσεις του για το ταξί, κάτι που αποφεύγει, όπως λέει, να το πράξει. Επισημαίνει επίσης πως όσο τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα, «ο κλάδος των ταξί δεν πρόκειται να δείξει καμιά εμπιστοσύνη ούτε στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας ούτε στα στελέχη της».

Σύμφωνα με την ΠΟΕΙΑΤΑ, «τα ερωτήματα είναι:

-Θα σεβαστεί η Νέα Δημοκρατία το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για τις επιβατικές μεταφορές ή θα το αλλάξει; Θα σεβαστεί τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές, το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και τις οδηγίες που έχουν εκδοθεί;

- Θα σεβαστεί το Ν. 4446/16 που απαγορεύει την είσπραξη για λογαριασμό τρίτων;

- Θα ζητήσει κανείς συγνώμη για τη στήριξη και προώθηση της Uber στην Αθήνα, αν και γνωρίζατε ότι οι δραστηριότητές της ήταν έξω από τα όρια του νόμου;

- Θα συνεχίσει η Νέα Δημοκρατία να στηρίζει το "επιχειρείν" που στοχεύει στην εξαγωγή χρήματος (μείζονος σημασίας για την εθνική οικονομία) εκτός ελληνικών συνόρων; Θα συνεχίσει ο κ. Μητσοτάκης τα διαγγέλματα υπέρ της Beat και εναντίον των ταξιτζήδων και της Ομοσπονδίας μας που ζητούν μόνο καθαρούς κανόνες και διαφάνεια στις επιβατικές μεταφορές; Μπορεί να αφήσει πίσω του τη νεοφιλελεύθερη αντίληψη για ιδιωτικά μονοπώλια και εργασιακό μεσαίωνα; -Συμφωνεί με το αίτημα του κλάδου μας, να φορολογούνται όλες οι εφαρμογές στη χώρα μας, να αδειοδοτούνται από τη χώρα μας, να έχουν φορολογική και νομική υπόσταση στη χώρα μας και να πληρώνει ο κάθε ταξιτζής την υπηρεσία που του παρέχουν, με νόμιμο παραστατικό, εδώ στη χώρα μας και όχι στις Παρθένους Νήσους;

- Θα ζητήσει κάποιος από τη Νέα Δημοκρατία συγνώμη για την εργαλειοθήκη Χατζηδάκη και το τερατούργημα (Ν 4093) που έβγαλε χιλιάδες ΙΧ στο δρόμο για να κάνουν παράνομη αστική μεταφορά.

- Θα καταργήσει η Νέα Δημοκρατία το άρθρο 23 του Συντάγματος που αναφέρετε στην συνδικαλιστική ελευθερία;».

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών