H Επιστολή του Παναγιώτη Κώνστα για την εμπλοκή του ονόματος του στην λίστα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

H Επιστολή του Παναγιώτη Κώνστα για την εμπλοκή του ονόματος του στην λίστα

18:24 | 4/12/12

Για να αποφευχθεί κάθε παρανόηση και για αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με την αναφορά του ονόματός μου σε λίστα ελεγχόμενων επιχειρήσεων από το ΣΔΟΕ, δηλώνω ότι:

Ποτέ δεν έκρυψα τα περιουσιακά μου στοιχεία τα οποία είναι καταγεγραμμένα, εδώ και χρόνια, στη δήλωση μου Ε9 αλλά και στο πόθεν έσχες και έχουν φορολογηθεί ανάλογα.

Άλλωστε, ακίνητα της «επαγγελματικής» μου δραστηριότητας ως κατασκευαστής μηχανικός έχουν εκληφθεί ως ατομική μου περιουσία μολονότι αυτά κατασκευάστηκαν , πωλήθηκαν και φορολογήθηκαν.

Ο έλεγχος άρχισε το 2011 και ολοκληρώθηκε αρχές του 2012 και με δική μου παρότρυνση.
Τα εισοδήματά μου δε είναι όλα δηλωμένα και φορολογημένα και δεν προέκυψε κανένα επιβαρυντικό στοιχείο σχετικά με το πόθεν έσχες.

Είναι  άκρως ενοχλητικό και άξιον απορίας γιατί το όνομά μου δημοσιεύεται σε λίστα με αυτόν τον τρόπο.

ΚΩΝΣΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

Πηγή: korinthostv.blogspot.gr

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών