18:10 | 2/7/13
Η ανακοίνωση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων..
Δωρεάν συμβουλές και νομική υποστήριξη των άνεργων δανειοληπτών παρέχει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι: «Επειδή τον τελευταίο καιρό επικρατεί πολύ σύγχυση, σε όλους τους δανειολήπτες πασών των κατηγοριών, λόγω αμφίβολης πηγής πληροφόρησης, αλλά και μετά τις τελευταίες νομοθετικές ρυθμίσεις, τις τροποποιήσεις των διατάξεων του Ν.3869/2010, τον γνωστό ως νόμο Κατσέλη, το Δ.Σ. της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, αποφάσισε τα εξής ως προς τις υπηρεσίες που είναι έτοιμη η Ένωση να παρέχει:
1. Δωρεάν συμβουλευτική και νομική στήριξη όλων των ανέργων δανειοληπτών.
Η προσφορά αυτή ισχύει για άνεργους, τους μη έχοντες εισόδημα από οποιανδήποτε πηγή, και στους μη έχοντες περιουσιακά στοιχεία.
Οι δανειολήπτες αυτοί μπορούν να προσέρχονται καθημερινά στην Ένωση αφού κλείσουν «ραντεβού» στην γραμματεία της Ένωσης, προσκομίζοντας κάθε στοιχείο που αποδεικνύει τα παραπάνω.
2. Συμβουλευτική και καθοδήγηση των μελών που βρίσκονται στο «μεταβατικό στάδιο ένταξης στο N. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά (όπως τροποποιήθηκε με τον Ν.4161/2013)
Η Ένωση, θα συνεχίσει να ενημερώνει, να καθοδηγεί και να παρέχει συμβουλευτική, καθοδήγηση και έγγραφη διαπραγμάτευση με τις τράπεζες στο στάδιο προ του δικαστηρίου, για όσους μπορούν να ενταχθούν στο Ν. 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, καθώς και στο στάδιο του προδικαστικού συμβιβασμού (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει).
3. Νέο πρόγραμμα διευκόλυνσης και ρύθμισης των ενυπόθηκων δανείων ρύθμιση ενυπόθηκων δανείων (Ν.4161/2013)
Η Ένωση αναλαμβάνει να ενημερώνει οφειλέτες για το αν καλύπτουν τις προϋποθέσεις για ένταξη στο νέο πρόγραμμα διευκόλυνσης και ρύθμισης των ενυπόθηκων δανείων για ενήμερους δανειολήπτες και να συνδράμει στη διαδικασία συμπλήρωσης των δικαιολογητικών.
4. Καταγγελίες
Το Γραφείο Προστασίας Καταναλωτή καθημερινά θα εξακολουθήσει να δέχεται τις καταγγελίες των καταναλωτών, (για αθέμιτες παραπλανητικές πρακτικές, καταχρηστικές πρακτικές, υπέρβαση τιμών, αγαθών και υπηρεσιών) από επιχειρήσεις, θα συνεχίσει να διεκδικεί επιστροφή χρημάτων από τις Τράπεζες και άλλους Φορείς (ΔΕΗ) κ.λ.π
5. Τέλος αυτόβουλα κάθε καταναλωτής, μπορεί να αιτήσει την εγγραφή του ως μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Πηγή: cretalive.gr
Σχετικές ετικέτες:Οικονομία
Σχετικά άρθρα