18:23 | 28/7/13
Τη συγχώνευσή τους ανακοίνωσαν επισήμως την Κυριακή οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis (γαλλική) και η Omnicom (ΗΠΑ)...
Με τη συγχώνευση αυτή δημιουργείται στον κλάδο της διαφήμισης ένας κολοσσός αξίας 35,1 δισ. δολαρίων (26,4 δισ. ευρώ). Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία παγκοσμίως που θα ξεπεράσει σε μέγεθος τη βρετανική διαφημιστική WPP.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom Τζον Ρεν και το αφεντικό της Publicis Groupe Μορίς Λεβί θα είναι συνδιευθύνοντες σύμβουλοι της νέας εταιρείας.
Οι μέτοχοι της κάθε επιχείρησης θα κατέχουν περίπου το 50% του νέου Ομίλου Publicis Omnicom. Η εταιρεία θα εισαχθεί τόσο στο Χρηματιστήριο του Παρισιού όσο και σε αυτό της Νέας Υόρκης.
Οι μέτοχοι της Publicis Groupe μέτοχοι θα λάβουν μια νέα μετοχή της νέας εταιρείας για κάθε μία μετοχή που κατέχουν και ειδικό μέρισμα € 1 ανά μετοχή. Οι μέτοχοι της Omnicom θα λάβουν 0,813 μετοχές του Ομίλου Publicis Omnicom για κάθε μετοχή που κατέχουν μαζί με ειδικό μέρισμα $ 2 ανά μετοχή, καθώς και τριμηνιαίες πληρωμές μερισμάτων.
Οι εταιρείες κάνουν λόγο για εξοικονόμηση ύψους 500 εκατ. δολάρια από τη συγχώνευση.
Πηγή: skai.gr
Σχετικές ετικέτες:Οικονομία
Σχετικά άρθρα