12:46 | 13/1/14
Τα «εξαιρετικά αποτελέσματα» του τουρισμού το 2013 ήταν αποτέλεσμα του μηνύματος και της εικόνας σταθερότητας που μπόρεσε να δώσει η χώρα, ειδικά μετά τις επαναληπτικές εκλογές του 2012, όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη...
«Δείξαμε ότι η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά σταθερότητας, ήταν πολύ σημαντικό [...] Ο ξένος δεν έρχεται στην Ελλάδα όταν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη», σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη.
Σημείωσε μάλιστα πως έως τον Ιούνιο του 2012 ορισμένες αγορές της χώρας κατέγραφαν απώλειες 20 έως 30%, αλλά «μετά τις εκλογές άλλαξε η τάση», και εν τέλει το 2012 ολοκληρώθηκε με οριακά θετικό αποτέλεσμα.
Αναφερόμενη στα αποτελέσματα του 2013, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως, στο πλαίσιο της προσπάθειας «να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας» στο εξωτερικό, «πήγαμε σε όλες τις παραδοσιακές μεγάλες αγορές μας» αλλά και στις αναδυόμενες.
Πρόσθεσε πως καταβάλλεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν της χώρας πέρα από το τυπικό δίπολο «ήλιος και θάλασσα», με την προβολή των κρυμμένων ομορφιών της Ελλάδας, αλλά και με προώθηση άλλων τύπων τουρισμού, όπως ο ιαματικός.
Τέλος, ερωτηθείσα για το μέλλον της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως η τουριστική αναβάθμιση της πρωτεύουσας είναι «το μεγάλο στοίχημα». Υπογράμμισε τη σημασία της ευαισθητοποίησης του κάθε πολίτη στην προσπάθεια αισθητικής βελτίωσης της εικόνας της πόλης, ειδικά σε σημαντικές ζώνες και διαδρομές.
«Δείξαμε ότι η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά σταθερότητας, ήταν πολύ σημαντικό [...] Ο ξένος δεν έρχεται στην Ελλάδα όταν βλέπει απεργίες και πανό στην Ακρόπολη», σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη.
Σημείωσε μάλιστα πως έως τον Ιούνιο του 2012 ορισμένες αγορές της χώρας κατέγραφαν απώλειες 20 έως 30%, αλλά «μετά τις εκλογές άλλαξε η τάση», και εν τέλει το 2012 ολοκληρώθηκε με οριακά θετικό αποτέλεσμα.
Αναφερόμενη στα αποτελέσματα του 2013, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως, στο πλαίσιο της προσπάθειας «να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας» στο εξωτερικό, «πήγαμε σε όλες τις παραδοσιακές μεγάλες αγορές μας» αλλά και στις αναδυόμενες.
Πρόσθεσε πως καταβάλλεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν της χώρας πέρα από το τυπικό δίπολο «ήλιος και θάλασσα», με την προβολή των κρυμμένων ομορφιών της Ελλάδας, αλλά και με προώθηση άλλων τύπων τουρισμού, όπως ο ιαματικός.
Τέλος, ερωτηθείσα για το μέλλον της Αθήνας ως τουριστικό προορισμό, η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως η τουριστική αναβάθμιση της πρωτεύουσας είναι «το μεγάλο στοίχημα». Υπογράμμισε τη σημασία της ευαισθητοποίησης του κάθε πολίτη στην προσπάθεια αισθητικής βελτίωσης της εικόνας της πόλης, ειδικά σε σημαντικές ζώνες και διαδρομές.
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων