15:08 | 9/2/14
Μπορεί για τους Ευρωπαίους η Subaru να είναι ταυτισμένη με την οδηγική απόλαυση και την αγωνιστική δράση ελέω των αποτελεσμάτων παλαιότερα στα ράλλυ, ωστόσο στην Αμερική προβάλλοντας τα SUV διακατέχονται από μία εμμονή.
Δεν ξέρουμε αν αυτό οφείλεται στην account manager της διαφημιστικής, αλλά σταθερά στα τηλεοπτικά σποτάκια υπάρχει αναφορά σε γαμήλια εκδήλωση. Δεν ξέρουμε αν είναι τυχαίο γεγονός, ή αν η επιλογή αυτή γίνεται σκόπιμα σκοπεύοντας στο υποσυνείδητο για να συνδέσει ο θεατής το αυτοκίνητο με επιλογές ζωής.
Πάντως αν το δούμε από την αστεία πλευρά, η δέσμευση για μια ζωή με ένα αυτοκίνητο για κάποιους είναι εφιάλτης.
Δεν ξέρουμε αν αυτό οφείλεται στην account manager της διαφημιστικής, αλλά σταθερά στα τηλεοπτικά σποτάκια υπάρχει αναφορά σε γαμήλια εκδήλωση. Δεν ξέρουμε αν είναι τυχαίο γεγονός, ή αν η επιλογή αυτή γίνεται σκόπιμα σκοπεύοντας στο υποσυνείδητο για να συνδέσει ο θεατής το αυτοκίνητο με επιλογές ζωής.
Πάντως αν το δούμε από την αστεία πλευρά, η δέσμευση για μια ζωή με ένα αυτοκίνητο για κάποιους είναι εφιάλτης.
Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα