11:13 | 5/3/14
Μπορεί να είναι το Μεξικό η τιμώμενη χώρα στη φετινή ΙΤΒ, ωστόσο η Ελλάδα παραμένει ένα από τα σημαντικά θέματα στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο...
Για ένα εντυπωσιακό comeback κάνουν λόγο τα ΜΜΕ και οι εκπρόσωποι του γερμανικού τουριστικού κλάδου, μετά το ρεκόρ αφίξεων του 2013, εκπέμποντας ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα και για το καλοκαίρι του 2014.
Σε αυτά αναφέρθηκε στο προοίμιο της ΙΤΒ ο εντεταλμένος της γερμανικής κυβέρνησης για την ελληνογερμανική συνεργασία, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ, μεταφέροντας τις ευχές της καγκελαρίου Μέρκελ για καλή επιτυχία της Ελλάδας και στην ΙΤΒ.
«Να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν»
Χαμόγελα και στην ελληνική αντιπροσωπεία, με επικεφαλής την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη. «Έχουμε διανύσει ήδη μια πολύ μεγάλη διαδρομή. Έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να αλλάξουμε το κλίμα για την Ελλάδα», επισήμανε στο μικρόφωνο της Deutsche Welle η Ελληνίδα υπουργός, υπενθυμίζοντας πόσο αρνητική ήταν η κατάσταση πριν από δύο χρόνια για την χώρα.
«Έγινε μια πολύ συγκροτημένη προσπάθεια για να πείσουμε τις αγορές και τους δυνητικούς επισκέπτες ότι η Ελλάδα παραμένει πάντα ένας ασφαλής και φιλικός προορισμός», εξήγησε η κ. Κεφαλογιάννη.
Η υπουργός Τουρισμού αποφεύγει τους πανηγυρισμούς, μολονότι τα στοιχεία από τη γερμανική αγορά για την Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ενθαρρυντικά.
Οι μεγάλοι tour operator καταγράφουν αυξήσεις των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2014 σε διψήφιο ποσοστό. «Τα θετικά μηνύματα μας γεμίζουν από τη μία πλευρά με αισιοδοξία, από την άλλη πλευρά έχουμε μεγαλύτερη ευθύνη για την ποιότητα που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας», τονίζει η Όλγα Κεφαλογιάννη, υπενθυμίζοντας τον μεγάλο ανταγωνισμό που επικρατεί στον τομέα του τουρισμού.
«Θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, να εμπλουτίσουμε και να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν προκειμένου τα επόμενα χρόνια να φτάσει η Ελλάδα στην κορυφή των τουριστικών προορισμών παγκοσμίως», υπογράμμισε η υπουργός.
«Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου χρειάζεται τη συνεργασία πολλών»
Ένας από τους βασικότερους στόχους στην κατεύθυνση της αναβάθμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, για την οποία γίνεται λόγος εδώ και δεκαετίες, χωρίς ωστόσο θεαματικά αποτελέσματα. Από πέρυσι καταγράφεται μια μικρή πρόοδος στο πεδίο αυτό, με την Κρήτη να καταφέρνει σε κάποιες περιοχές να διατηρεί τουριστική δραστηριότητα μέχρι και τον Δεκέμβριο.
Στόχος του ελληνικού υπουργείου Τουρισμού είναι η επιμήκυνση της τουριστικής δραστηριότητας και σε άλλες περιοχές. «Όταν και οι τοπικές κοινωνίες αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια, τότε το αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο», λέει η κ. Κεφαλογιάννη και εξηγεί: «Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου χρειάζεται τη συνεργασία πολλών για να επιτύχει.
Απαιτείται η συνέργεια του κράτους, μεγάλων τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού και των τοπικών κοινοτήτων. Είναι πολύ σημαντικό να υποδεχόμαστε τους καλεσμένους μας, ακόμη και εκτός της τουριστικής περιόδου σε προορισμούς που είναι ζωντανοί».
Όπως επεσήμανε η υπουργός, στο πλαίσιο των επαφών της στο Βερολίνο, συζήτησε με τον Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ για το πώς θα μπορούσε η Γερμανία να συμβάλει στην ελληνική προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
«Ξεκινάμε με κάποια πιλοτικά προγράμματα, π.χ. για ανθρώπους της τρίτης ηλικίας στη Ρόδο, επίσης η Κρήτη θα συνεχίσει και εφέτος την προσπάθεια. Νομίζω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και κυρίως να προσελκύσουμε επισκέπτες και σε άλλους προορισμούς της χώρας μας, που σήμερα είναι λιγότεροι γνωστοί στο εξωτερικό, όπως είναι οι χειμερινοί προορισμοί», διευκρινίζει η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Τις επισημάνσεις της Ελληνίδας υπουργού συμμερίζεται και ο εντεταλμένος της καγκελαρίου Μέρκελ, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ. Ο Γερμανός υφυπουργός και η κ. Κεφαλογιάννη μίλησαν χθες σε εκδήλωση δικτύωσης στους χώρους της ελληνικής επιχείρησης Coco-Mat στο Βερολίνο για τις προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού και τη συμβολή του στην έξοδο της Ελλάδας από την ύφεση.
Η Ελληνίδα υπουργός θα έχει σήμερα στο Βερολίνο σειρά επαφών με μεγάλους tour operator και εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών με αντικείμενο την προβολή και διεύρυνση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Πηγή: Deutsche Welle
Για ένα εντυπωσιακό comeback κάνουν λόγο τα ΜΜΕ και οι εκπρόσωποι του γερμανικού τουριστικού κλάδου, μετά το ρεκόρ αφίξεων του 2013, εκπέμποντας ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα και για το καλοκαίρι του 2014.
Σε αυτά αναφέρθηκε στο προοίμιο της ΙΤΒ ο εντεταλμένος της γερμανικής κυβέρνησης για την ελληνογερμανική συνεργασία, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ, μεταφέροντας τις ευχές της καγκελαρίου Μέρκελ για καλή επιτυχία της Ελλάδας και στην ΙΤΒ.
«Να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν»
Χαμόγελα και στην ελληνική αντιπροσωπεία, με επικεφαλής την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη. «Έχουμε διανύσει ήδη μια πολύ μεγάλη διαδρομή. Έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για να αλλάξουμε το κλίμα για την Ελλάδα», επισήμανε στο μικρόφωνο της Deutsche Welle η Ελληνίδα υπουργός, υπενθυμίζοντας πόσο αρνητική ήταν η κατάσταση πριν από δύο χρόνια για την χώρα.
«Έγινε μια πολύ συγκροτημένη προσπάθεια για να πείσουμε τις αγορές και τους δυνητικούς επισκέπτες ότι η Ελλάδα παραμένει πάντα ένας ασφαλής και φιλικός προορισμός», εξήγησε η κ. Κεφαλογιάννη.
Η υπουργός Τουρισμού αποφεύγει τους πανηγυρισμούς, μολονότι τα στοιχεία από τη γερμανική αγορά για την Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ενθαρρυντικά.
Οι μεγάλοι tour operator καταγράφουν αυξήσεις των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2014 σε διψήφιο ποσοστό. «Τα θετικά μηνύματα μας γεμίζουν από τη μία πλευρά με αισιοδοξία, από την άλλη πλευρά έχουμε μεγαλύτερη ευθύνη για την ποιότητα που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας», τονίζει η Όλγα Κεφαλογιάννη, υπενθυμίζοντας τον μεγάλο ανταγωνισμό που επικρατεί στον τομέα του τουρισμού.
«Θα πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, να εμπλουτίσουμε και να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν προκειμένου τα επόμενα χρόνια να φτάσει η Ελλάδα στην κορυφή των τουριστικών προορισμών παγκοσμίως», υπογράμμισε η υπουργός.
«Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου χρειάζεται τη συνεργασία πολλών»
Ένας από τους βασικότερους στόχους στην κατεύθυνση της αναβάθμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, για την οποία γίνεται λόγος εδώ και δεκαετίες, χωρίς ωστόσο θεαματικά αποτελέσματα. Από πέρυσι καταγράφεται μια μικρή πρόοδος στο πεδίο αυτό, με την Κρήτη να καταφέρνει σε κάποιες περιοχές να διατηρεί τουριστική δραστηριότητα μέχρι και τον Δεκέμβριο.
Στόχος του ελληνικού υπουργείου Τουρισμού είναι η επιμήκυνση της τουριστικής δραστηριότητας και σε άλλες περιοχές. «Όταν και οι τοπικές κοινωνίες αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια, τότε το αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο», λέει η κ. Κεφαλογιάννη και εξηγεί: «Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου χρειάζεται τη συνεργασία πολλών για να επιτύχει.
Απαιτείται η συνέργεια του κράτους, μεγάλων τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού και των τοπικών κοινοτήτων. Είναι πολύ σημαντικό να υποδεχόμαστε τους καλεσμένους μας, ακόμη και εκτός της τουριστικής περιόδου σε προορισμούς που είναι ζωντανοί».
Όπως επεσήμανε η υπουργός, στο πλαίσιο των επαφών της στο Βερολίνο, συζήτησε με τον Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ για το πώς θα μπορούσε η Γερμανία να συμβάλει στην ελληνική προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
«Ξεκινάμε με κάποια πιλοτικά προγράμματα, π.χ. για ανθρώπους της τρίτης ηλικίας στη Ρόδο, επίσης η Κρήτη θα συνεχίσει και εφέτος την προσπάθεια. Νομίζω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και κυρίως να προσελκύσουμε επισκέπτες και σε άλλους προορισμούς της χώρας μας, που σήμερα είναι λιγότεροι γνωστοί στο εξωτερικό, όπως είναι οι χειμερινοί προορισμοί», διευκρινίζει η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Τις επισημάνσεις της Ελληνίδας υπουργού συμμερίζεται και ο εντεταλμένος της καγκελαρίου Μέρκελ, Χανς Γιόαχιμ Φούχτελ. Ο Γερμανός υφυπουργός και η κ. Κεφαλογιάννη μίλησαν χθες σε εκδήλωση δικτύωσης στους χώρους της ελληνικής επιχείρησης Coco-Mat στο Βερολίνο για τις προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού και τη συμβολή του στην έξοδο της Ελλάδας από την ύφεση.
Η Ελληνίδα υπουργός θα έχει σήμερα στο Βερολίνο σειρά επαφών με μεγάλους tour operator και εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών με αντικείμενο την προβολή και διεύρυνση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Πηγή: Deutsche Welle
Σχετικές ετικέτες:Οικονομία
Σχετικά άρθρα