«Ασφαλώς και είμαι αντικομμουνιστής» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Ασφαλώς και είμαι αντικομμουνιστής»

15:43 | 21/3/14
«Αντικομμουνιστής» δήλωσε ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Τάκης Μπαλτάκος.... 

«Ασφαλώς και είμαι αντικομμουνιστής, έτσι γεννήθηκα και έτσι θα πεθάνω», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον Βήμα fm.

Εξάλλου, αναφερθηκε στη ρύθμιση για τους μετανάστες (σ.σ. προέβλεπε απέλαση μεταναστών που ψευδώς κατήγγειλαν εις βάρος τους άσκηση βίας).

Ο κ. Μπαλτάκος είπε ότι η πρότασή του διασφάλιζε τα δικαιώματα των αστυνομικών και των λιμενικών, που για 4- 5 χρόνια θα έπρεπε να πληρώνουν δικηγόρους μέχρι να ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία.


Γρηγοράκος: Πολύ καλές οι σχέσεις με Μιχελάκη 

Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος ανέφερε στον ίδιο ραδιοσταθμό ότι οι σχέσεις του και η συνεργασία του με τον πολιτικό του προϊστάμενο Γιάννη Μιχελάκη είναι πολύ καλές.

Συμπλήρωσε λέγοντας ότι «δεν έκανα του κεφαλιού μου, όταν μίλησα το πρωί με τον κ. Βενιζέλο.

Κανένας υπουργός δεν κάνει του κεφαλιού του- αλίμονο. Έχει κάνει κάποιες συνεννοήσεις.

Δεν ξέρω τι κάνει (σ.σ. ο κ. Μπαλτάκος). Ξέρω εγώ, μιλάω για μένα, ότι δεν κάνω του κεφαλιού μου και ενημερώνω τον πρόεδρό μου. Δεν ξέρω τι κάνει ο κ. Μπαλτάκος».

Καρύδης: Ηρθε μια παρέμβαση από τον Μπαλτάκο

Στο μεταξύ, ο γραμματέας επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημ. Καρύδης σε δηλώσεις του στον ίδιο σταθμό υπογράμμισε ότι «ξαφνικά και ενώ είχαν ολοκληρωθεί όλες οι κοινοβουλευτικές διαδικασίες στην Επιτροπή της Βουλής, ήρθε μια παρέμβαση από τον κ. Μπαλτάκο που άλλαξε τα πράγματα».

Ερωτηθείς αν ο Τάκης Μπαλτάκος εκφράζει ακροδεξιές αντιλήψεις, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να το εκτιμήσει η ΝΔ».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών