00:46 | 16/3/14
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει τη δήλωση διακοπής των έργων ο Μπουτάρης...
«Απαράδεκτη από κάθε άποψη», χαρακτηρίζει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τη δήλωση διακοπής των έργων του Μετρό, που υπέβαλε η κατασκευάστρια κοινοπραξία και αναρωτιέται: «Επιτέλους, θα γίνει το Μετρό;»
Σε ανακοίνωσή του μιλάει για «μία ακόμα πράξη στο γαϊτανάκι του εκβιασμού που υφίστανται οι Θεσσαλονικείς» και τονίζει: «Ένας εκβιασμός, προκειμένου να αυξηθεί το κόστος του έργου κατά μισό δισ. ευρώ. Η οργή περισσεύει. Απαιτούμε να γνωρίσει άμεσα η πόλη όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν: Τα στάδια εξέλιξης των εργασιών, τα χρήματα που έχουν έως σήμερα δαπανηθεί, τις όποιες υπερβάσεις έχουν ήδη καταγραφεί, αν, πότε, και πώς εξελίχθηκε η διαπραγμάτευση του Δημοσίου (κυβέρνησης και Αττικό Μετρό) με τον εργολάβο για την τύχη των αρχαιολογικών ευρημάτων στο σταθμό της Βενιζέλου».
Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο δήμαρχος απαιτεί μία δέσμευση σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο. Μία ρητή δέσμευση για το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου καθώς και για τη συνύπαρξη του μετρό με τα αρχαία και λέει χαρακτηριστικά: «Δεν διαπραγματευόμαστε ούτε το μέλλον, ούτε την ψυχή της Θεσσαλονίκης. Μετά τον κλαυσίγελω της τρύπας στη Νέα Εγνατία που σκότωσε εν τη γενέσει της κάθε κουβέντα για την ανάπτυξη ενός υγιούς μέσου μαζικής μετακίνησης, όπως το τραμ, μετά το φιάσκο της υποθαλάσσιας που στοίχισε στον Έλληνα φορολογούμενο 60 εκ. ευρώ κερατιάτικα, το ανεκδιήγητο ελληνικό κράτος δεν επιτρέπεται να ξανααστοχήσει. Η πόλη απαιτεί να ξέρει: θα γίνει επιτέλους το μετρό;»
Ο κ. Μπουτάρης απευθύνεται, χωρίς να τον κατονομάσει, στον υποψήφιο δήμαρχο Σταύρο Καλαφάτη, που με δήλωσή του καταλόγισε ευθύνες στον δήμαρχο για τις καθυστερήσεις στο Μετρό. Μιλάει για «όψιμα αγωνιούντες για τη μοίρα της κοινοβουλευτικής εκλογικής τους περιφέρειας» και επισημαίνει:«Εφόσον υποστηρίζουν την ορθότητα της ψήφου τους με την οποία ενέκριναν τις συμβάσεις Σουφλιά (και τα photo opportunity του Γιωρίκα και του Κωστίκα) και μαζί μ' αυτές, το σχεδιασμό σταθμών του μετρό κάθε 800 μέτρα και «μελετοκατασκευή-βλέποντας-και-κάνοντας» για τον αρχαιολογικό πλούτο στα έγκατα ενός αστικού κέντρου 23 αιώνων, να βγουν και να το πουν δημόσια. Διαφορετικά καλό θα είναι να πάρουν θέση για τα διλήμματα όπως τα παρουσιάζει η κυβέρνηση στον οποία ακόμα ανήκουν».
«Απαράδεκτη από κάθε άποψη», χαρακτηρίζει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τη δήλωση διακοπής των έργων του Μετρό, που υπέβαλε η κατασκευάστρια κοινοπραξία και αναρωτιέται: «Επιτέλους, θα γίνει το Μετρό;»
Σε ανακοίνωσή του μιλάει για «μία ακόμα πράξη στο γαϊτανάκι του εκβιασμού που υφίστανται οι Θεσσαλονικείς» και τονίζει: «Ένας εκβιασμός, προκειμένου να αυξηθεί το κόστος του έργου κατά μισό δισ. ευρώ. Η οργή περισσεύει. Απαιτούμε να γνωρίσει άμεσα η πόλη όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν: Τα στάδια εξέλιξης των εργασιών, τα χρήματα που έχουν έως σήμερα δαπανηθεί, τις όποιες υπερβάσεις έχουν ήδη καταγραφεί, αν, πότε, και πώς εξελίχθηκε η διαπραγμάτευση του Δημοσίου (κυβέρνησης και Αττικό Μετρό) με τον εργολάβο για την τύχη των αρχαιολογικών ευρημάτων στο σταθμό της Βενιζέλου».
Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο δήμαρχος απαιτεί μία δέσμευση σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο. Μία ρητή δέσμευση για το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης του έργου καθώς και για τη συνύπαρξη του μετρό με τα αρχαία και λέει χαρακτηριστικά: «Δεν διαπραγματευόμαστε ούτε το μέλλον, ούτε την ψυχή της Θεσσαλονίκης. Μετά τον κλαυσίγελω της τρύπας στη Νέα Εγνατία που σκότωσε εν τη γενέσει της κάθε κουβέντα για την ανάπτυξη ενός υγιούς μέσου μαζικής μετακίνησης, όπως το τραμ, μετά το φιάσκο της υποθαλάσσιας που στοίχισε στον Έλληνα φορολογούμενο 60 εκ. ευρώ κερατιάτικα, το ανεκδιήγητο ελληνικό κράτος δεν επιτρέπεται να ξανααστοχήσει. Η πόλη απαιτεί να ξέρει: θα γίνει επιτέλους το μετρό;»
Ο κ. Μπουτάρης απευθύνεται, χωρίς να τον κατονομάσει, στον υποψήφιο δήμαρχο Σταύρο Καλαφάτη, που με δήλωσή του καταλόγισε ευθύνες στον δήμαρχο για τις καθυστερήσεις στο Μετρό. Μιλάει για «όψιμα αγωνιούντες για τη μοίρα της κοινοβουλευτικής εκλογικής τους περιφέρειας» και επισημαίνει:«Εφόσον υποστηρίζουν την ορθότητα της ψήφου τους με την οποία ενέκριναν τις συμβάσεις Σουφλιά (και τα photo opportunity του Γιωρίκα και του Κωστίκα) και μαζί μ' αυτές, το σχεδιασμό σταθμών του μετρό κάθε 800 μέτρα και «μελετοκατασκευή-βλέποντας-και-κάνοντας» για τον αρχαιολογικό πλούτο στα έγκατα ενός αστικού κέντρου 23 αιώνων, να βγουν και να το πουν δημόσια. Διαφορετικά καλό θα είναι να πάρουν θέση για τα διλήμματα όπως τα παρουσιάζει η κυβέρνηση στον οποία ακόμα ανήκουν».
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα