11:04 | 16/3/14
Σε ποιους δρόμους θα γίνουν τροποποιήσεις...
Ξεκινά σήμερα στο δήμο Πειραιά η δεύτερη φάση των μονοδρομήσεων, εξαιτίας της έλευσης του τραμ στις αρχές του 2016 και του μετρό το 2017.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επέμβαση που έχει γίνει ποτέ σε πόλη της χώρας μας, δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλιολιάκος. Τόνισε ότι με την ολοκλήρωση των ρυθμίσεων, η πόλη θα δεχθεί πολύ μεγάλη ανακούφιση, καθώς το 40% τουλάχιστον του χρόνου που χρειαζόταν το αυτοκίνητο να διανύσει μια διαδρομή στο κέντρο, θα την έχει κερδίσει και ζήτησε την κατανόηση των πολιτών και των οδηγών.
Οι νέες κυκλοφοριακές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τα εξής
Μονοδρομήσεις Κυρίων Οδών στην Α΄ και Β΄ Δημοτική Κοινότητα:
• 2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Πραξιτέλους)
• Επέκταση της μονοδρόμησης της Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Πειραιά και κατεύθυνση το Χατζηκυριάκειο (από 2ας Μεραρχίας έως Σαχτούρη)
• Χατζηκυριακού με φορά εισόδου προς Πειραιά
(από Σαχτούρη έως Κλεισόβης)
• Επέκταση στις οδούς Γεωργίου Θεοτόκη, Ακτή Θεμιστοκλέους και Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.
Αντιστροφή Φοράς των Υφισταμένων Μονοδρόμων της Β΄Δημοτικής Κοινότητας:
• Ευρυπίδου με κατεύθυνση προς Τσαμαδού και
• Καραϊσκου με φορά προς Καραολή και Δημητρίου
(από Τσαμαδού έως Καραολή και Δημητρίου)
Ωστόσο την αναστολή των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στο Α' Διαμέρισμα (Χατζηκυριάκειο, Πειραϊκή και Ζέα) ζητεί με επιστολή του προς τον δήμαρχο Πειραιά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος για τον δήμο της πόλης Θοδωρής Δρίτσας.
«Ήήμασταν και είμαστε θετικοί στο μέτρο των μονοδρομήσεων σε συνδυασμό με την έλευση των μέσων σταθερής τροχιάς. Όμως δυστυχώς επιβεβαιώνεται μέρα τη μέρα ότι: Η μελέτη του 2006 η οποία εφαρμόζεται έχει προβλήματα, τα οποία από τότε είχαμε επισημάνει και τα οποία δεν αντιμετωπίστηκαν και δεν διορθώθηκαν και το έργο εφαρμόστηκε σε ακατάλληλο χρόνο με την πόλη εν πλήρη λειτουργία και όχι σε περίοδο διακοπών. Επίσης γειτονιές ολόκληρες έχουν αποκλειστεί αδικαιολόγητα και σημαντικές αρτηρίες της πόλης έχουν χάσει τη λειτουργικότητά τους» σημειώνει ο κ. Δρίτσας.
Στην επιστολή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει επίσης πως «δεν υπάρχει μελετητική ομάδα να αναλάβει τις διορθώσεις, η δε Τροχαία Πειραιά αδυνατεί να σηκώσει λόγω έλλειψης προσωπικού το βάρος της συστηματικής επιτήρησης της εφαρμογής του μέτρου».
Ξεκινά σήμερα στο δήμο Πειραιά η δεύτερη φάση των μονοδρομήσεων, εξαιτίας της έλευσης του τραμ στις αρχές του 2016 και του μετρό το 2017.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή επέμβαση που έχει γίνει ποτέ σε πόλη της χώρας μας, δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλιολιάκος. Τόνισε ότι με την ολοκλήρωση των ρυθμίσεων, η πόλη θα δεχθεί πολύ μεγάλη ανακούφιση, καθώς το 40% τουλάχιστον του χρόνου που χρειαζόταν το αυτοκίνητο να διανύσει μια διαδρομή στο κέντρο, θα την έχει κερδίσει και ζήτησε την κατανόηση των πολιτών και των οδηγών.
Οι νέες κυκλοφοριακές τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τα εξής
Μονοδρομήσεις Κυρίων Οδών στην Α΄ και Β΄ Δημοτική Κοινότητα:
• 2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Πραξιτέλους)
• Επέκταση της μονοδρόμησης της Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Πειραιά και κατεύθυνση το Χατζηκυριάκειο (από 2ας Μεραρχίας έως Σαχτούρη)
• Χατζηκυριακού με φορά εισόδου προς Πειραιά
(από Σαχτούρη έως Κλεισόβης)
• Επέκταση στις οδούς Γεωργίου Θεοτόκη, Ακτή Θεμιστοκλέους και Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.
Αντιστροφή Φοράς των Υφισταμένων Μονοδρόμων της Β΄Δημοτικής Κοινότητας:
• Ευρυπίδου με κατεύθυνση προς Τσαμαδού και
• Καραϊσκου με φορά προς Καραολή και Δημητρίου
(από Τσαμαδού έως Καραολή και Δημητρίου)
Ωστόσο την αναστολή των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων στο Α' Διαμέρισμα (Χατζηκυριάκειο, Πειραϊκή και Ζέα) ζητεί με επιστολή του προς τον δήμαρχο Πειραιά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος για τον δήμο της πόλης Θοδωρής Δρίτσας.
«Ήήμασταν και είμαστε θετικοί στο μέτρο των μονοδρομήσεων σε συνδυασμό με την έλευση των μέσων σταθερής τροχιάς. Όμως δυστυχώς επιβεβαιώνεται μέρα τη μέρα ότι: Η μελέτη του 2006 η οποία εφαρμόζεται έχει προβλήματα, τα οποία από τότε είχαμε επισημάνει και τα οποία δεν αντιμετωπίστηκαν και δεν διορθώθηκαν και το έργο εφαρμόστηκε σε ακατάλληλο χρόνο με την πόλη εν πλήρη λειτουργία και όχι σε περίοδο διακοπών. Επίσης γειτονιές ολόκληρες έχουν αποκλειστεί αδικαιολόγητα και σημαντικές αρτηρίες της πόλης έχουν χάσει τη λειτουργικότητά τους» σημειώνει ο κ. Δρίτσας.
Στην επιστολή του ο υποψήφιος δήμαρχος σημειώνει επίσης πως «δεν υπάρχει μελετητική ομάδα να αναλάβει τις διορθώσεις, η δε Τροχαία Πειραιά αδυνατεί να σηκώσει λόγω έλλειψης προσωπικού το βάρος της συστηματικής επιτήρησης της εφαρμογής του μέτρου».
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα