17:44 | 31/3/14
Τις ώρες που βρέθηκα πίσω από το τιμόνι της ολοκαίνουργιας Mercedes C Class, κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης στη Μασσαλία της Γαλλίας, σκιαγράφησα τα χαρακτηριστικά του υποψήφιου αγοραστή αυτού του κορυφαίου αυτοκινήτου.
Το πολυτελές μοντέλο που δανείστηκε την αύρα και πολλά καινοτομικά στοιχεία από τη ναυαρχίδα της μάρκας, S Class, κερδίζει τον τίτλο του οικογενειακού αυτοκινήτου, προσελκύοντας συνειδητοποιημένους οδηγούς.
Το πρώτο στοιχείο που θέλει από το αυτοκίνητό του αυτός ο τύπος του οδηγού είναι να μην του δημιουργεί επιπλέον άγχος στην καθημερινότητά του.
Να κάθεται στο μελετημένο κάθισμα, να ανοίγει το σύστημα ψυχαγωγίας, να συνδέονται αμέσως μέσω του Carplay τα iPhone και το iPad με το κεντρικό σύστημα επικοινωνίας, να ενεργοποιεί το μοτέρ και να ξεκινά χωρίς να σκέπτεται τίποτα άλλο σχετικά με το όχημά του.
Ολα, δηλαδή, να γίνονται όπως τα έχουν προγραμματίσει οι εμπνευσμένοι σχεδιαστές και μηχανικοί της διακεκριμένης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η νέα C Class εξασφαλίζει όλα αυτά και πολύ περισσότερα, επειδή ως μια αυθεντική Mercedes οφείλει να υπερασπιστεί τη θέση της στην αγορά των δημοφιλέστερων premium μεσαίων αυτοκινήτων του κόσμου. Επίσης, απέκτησε εντονότερα οδηγοκεντρικά στοιχεία.
Εκτίμησα την καινοτομική εσωτερική σχεδίαση. Η νέα διαμόρφωση του ταμπλό και το μειωμένο πλάτος του αυξάνουν τον ζωτικό χώρο και προσδίδουν μια πινελιά μοντέρνας αισθητικής. Μου άρεσε η απουσία των πολλών διακοπτών και χειριστηρίων.
Οδηγούσα και δεν έψαχνα τα κουμπάκια. Είχα μέσα στα χέρια μου τα άκρως απαραίτητα, τα χειριστήρια για το σύστημα επικοινωνίας και τον κλιματισμό.
Ολα τα υπόλοιπα βρίσκονται αποθηκευμένα στο εύχρηστο touchpad στο υποβραχιόνιο. Η κεντρική οθόνη είναι σαν ένα iPad, ιδιαίτερα υψηλής ευκρίνειας, με ορατότητα από όλες τις πλευρές.
Ξεκίνησα το τεστ οδήγησης με την C200 BlueTEC γιατί είναι μία από τις καλύτερες προτάσεις για την ελληνική αγορά. Μοτέρ-«διαμάντι» της Renault 1.6 ντίζελ ισχύος 136 ίππων, προσαρμοσμένο στα μέτρα της Mercedes.
Ροπή 30 χλγμ. μόλις πατούσα το γκάζι και οικολογικό προφίλ που ζηλεύει ο ανταγωνισμός. Εκπομπές CO2 μόνo 99 γραμ./χλμ. (χωρίς τέλη κυκλοφορίας) και κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ. Οπως διαπίστωσα, προσδίδει ικανοποιητικές επιδόσεις.
Ζήλεψα όμως την C300 BlueTEC Hybrid γιατί διαθέτει ένα από τα αρτιότερα υβριδικά συστήματα κίνησης και επιπλέον είναι προικισμένη με όλο το τεχνολογικό πακέτο. Ντίζελ 2.2 και ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής ισχύος 231 ίππων.
Εκπομπές CO2 94 γραμ./χλμ. (χωρίς τέλη κυκλοφορίας) και κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 χλμ. Μόλις πατούσα βαθιά το γκάζι, ξεκινούσε η «απογείωση» και τα μάτια μου έψαχναν να βρουν τα ραντάρ της Τροχαίας.
Ελπίζω να μην με έπιασαν, γιατί η Αλεξάνδρα Χρυσού, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Επικοινωνίας, με είχε ενημερώσει για τη θέση της εταιρείας στα πρόστιμα.
Η Mercedes C Class διατίθεται, επίσης, σε ντίζελ 1.6 116 ίππων, 2.2 170, 2.2 204, βενζίνη 1.6 156, 2.0 184, 2.0 211, 4MATIC 3.0, ισχύος 333 ίππων. Οι τιμές είναι: για τη C180 31.470 ευρώ (!), για τη C200 36.100 και C220 BlueTEC 43.100 ευρώ.
Το πολυτελές μοντέλο που δανείστηκε την αύρα και πολλά καινοτομικά στοιχεία από τη ναυαρχίδα της μάρκας, S Class, κερδίζει τον τίτλο του οικογενειακού αυτοκινήτου, προσελκύοντας συνειδητοποιημένους οδηγούς.
Το πρώτο στοιχείο που θέλει από το αυτοκίνητό του αυτός ο τύπος του οδηγού είναι να μην του δημιουργεί επιπλέον άγχος στην καθημερινότητά του.
Να κάθεται στο μελετημένο κάθισμα, να ανοίγει το σύστημα ψυχαγωγίας, να συνδέονται αμέσως μέσω του Carplay τα iPhone και το iPad με το κεντρικό σύστημα επικοινωνίας, να ενεργοποιεί το μοτέρ και να ξεκινά χωρίς να σκέπτεται τίποτα άλλο σχετικά με το όχημά του.
Ολα, δηλαδή, να γίνονται όπως τα έχουν προγραμματίσει οι εμπνευσμένοι σχεδιαστές και μηχανικοί της διακεκριμένης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η νέα C Class εξασφαλίζει όλα αυτά και πολύ περισσότερα, επειδή ως μια αυθεντική Mercedes οφείλει να υπερασπιστεί τη θέση της στην αγορά των δημοφιλέστερων premium μεσαίων αυτοκινήτων του κόσμου. Επίσης, απέκτησε εντονότερα οδηγοκεντρικά στοιχεία.
Εκτίμησα την καινοτομική εσωτερική σχεδίαση. Η νέα διαμόρφωση του ταμπλό και το μειωμένο πλάτος του αυξάνουν τον ζωτικό χώρο και προσδίδουν μια πινελιά μοντέρνας αισθητικής. Μου άρεσε η απουσία των πολλών διακοπτών και χειριστηρίων.
Οδηγούσα και δεν έψαχνα τα κουμπάκια. Είχα μέσα στα χέρια μου τα άκρως απαραίτητα, τα χειριστήρια για το σύστημα επικοινωνίας και τον κλιματισμό.
Ολα τα υπόλοιπα βρίσκονται αποθηκευμένα στο εύχρηστο touchpad στο υποβραχιόνιο. Η κεντρική οθόνη είναι σαν ένα iPad, ιδιαίτερα υψηλής ευκρίνειας, με ορατότητα από όλες τις πλευρές.
Ξεκίνησα το τεστ οδήγησης με την C200 BlueTEC γιατί είναι μία από τις καλύτερες προτάσεις για την ελληνική αγορά. Μοτέρ-«διαμάντι» της Renault 1.6 ντίζελ ισχύος 136 ίππων, προσαρμοσμένο στα μέτρα της Mercedes.
Ροπή 30 χλγμ. μόλις πατούσα το γκάζι και οικολογικό προφίλ που ζηλεύει ο ανταγωνισμός. Εκπομπές CO2 μόνo 99 γραμ./χλμ. (χωρίς τέλη κυκλοφορίας) και κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ. Οπως διαπίστωσα, προσδίδει ικανοποιητικές επιδόσεις.
Ζήλεψα όμως την C300 BlueTEC Hybrid γιατί διαθέτει ένα από τα αρτιότερα υβριδικά συστήματα κίνησης και επιπλέον είναι προικισμένη με όλο το τεχνολογικό πακέτο. Ντίζελ 2.2 και ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής ισχύος 231 ίππων.
Εκπομπές CO2 94 γραμ./χλμ. (χωρίς τέλη κυκλοφορίας) και κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 χλμ. Μόλις πατούσα βαθιά το γκάζι, ξεκινούσε η «απογείωση» και τα μάτια μου έψαχναν να βρουν τα ραντάρ της Τροχαίας.
Ελπίζω να μην με έπιασαν, γιατί η Αλεξάνδρα Χρυσού, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Επικοινωνίας, με είχε ενημερώσει για τη θέση της εταιρείας στα πρόστιμα.
Η Mercedes C Class διατίθεται, επίσης, σε ντίζελ 1.6 116 ίππων, 2.2 170, 2.2 204, βενζίνη 1.6 156, 2.0 184, 2.0 211, 4MATIC 3.0, ισχύος 333 ίππων. Οι τιμές είναι: για τη C180 31.470 ευρώ (!), για τη C200 36.100 και C220 BlueTEC 43.100 ευρώ.
Του Σπύρου Ρέκκα
Αποστολή στη Γαλλία
Πηγή: real.gr
Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα