14:04 | 8/4/14
Ιδιοκτήτες απέφευγαν την αυξημένη φορολογία..
Δεκάδες περιπτώσεις ιδιοκτητών αυτοκινήτων που είχαν προχωρήσει στη μείωση του κυβισμού του Ι.Χ. τους στα «χαρτιά» για να αποφύγουν την αυξημένη φορολογία έχει εντοπίσει το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.
Το τελευταίο διάστημα το ΣΔΟΕ διεξάγει έρευνα για την εικονική μείωση του κυβισμού των αυτοκινήτων, άνω των 1929 κ.ε., προκειμένου οι ιδιοκτήτες να αποφύγουν τα τεκμήρια διαβίωσης και τον φόρο πολυτελείας.
Αν και η αντικατάσταση κινητήρα με αντίστοιχο χαμηλότερου κυβισμού έως 25% είναι απολύτως νόμιμη, κάποιοι εκμεταλλευόμενοι της νομοθεσίας είχαν στήσει ολόκληρο κύκλωμα και πραγματοποιούσαν αλλαγές κινητήρων σε οχήματα μόνο στα χαρτιά. Δηλαδή, ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει τα ίδια κυβικά και την ίδια ιπποδύναμη, στα χαρτιά εμφανίζεται μικρότερο κλέβοντας έτσι το ελληνικό δημόσιο.
Στις περιπτώσεις αυτές εμπλέκονται ιδιωτικά ΚΤΕΟ, διεκπεραιωτές, συνεργεία, μηχανολόγοι και έμποροι παλαιών αυτοκινήτων. Ήδη μόνον το ΣΔΟΕ Π.Δ. Πελοποννήσου έχει εντοπίσει 36 περιπτώσεις
Γι αυτές τις περιπτώσεις έχουν ζητηθεί όλοι οι σχετικοί φάκελοι από το υπουργείο Μεταφορών και την ΓΓΠΣ, προκειμένου να γίνει διασταύρωση φακέλου και οχήματος από το ΣΔΟΕ. Η όλη έρευνα εποπτεύεται από τον Οικονομικό Εισαγγελέα.
Δεκάδες περιπτώσεις ιδιοκτητών αυτοκινήτων που είχαν προχωρήσει στη μείωση του κυβισμού του Ι.Χ. τους στα «χαρτιά» για να αποφύγουν την αυξημένη φορολογία έχει εντοπίσει το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.
Το τελευταίο διάστημα το ΣΔΟΕ διεξάγει έρευνα για την εικονική μείωση του κυβισμού των αυτοκινήτων, άνω των 1929 κ.ε., προκειμένου οι ιδιοκτήτες να αποφύγουν τα τεκμήρια διαβίωσης και τον φόρο πολυτελείας.
Αν και η αντικατάσταση κινητήρα με αντίστοιχο χαμηλότερου κυβισμού έως 25% είναι απολύτως νόμιμη, κάποιοι εκμεταλλευόμενοι της νομοθεσίας είχαν στήσει ολόκληρο κύκλωμα και πραγματοποιούσαν αλλαγές κινητήρων σε οχήματα μόνο στα χαρτιά. Δηλαδή, ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει τα ίδια κυβικά και την ίδια ιπποδύναμη, στα χαρτιά εμφανίζεται μικρότερο κλέβοντας έτσι το ελληνικό δημόσιο.
Στις περιπτώσεις αυτές εμπλέκονται ιδιωτικά ΚΤΕΟ, διεκπεραιωτές, συνεργεία, μηχανολόγοι και έμποροι παλαιών αυτοκινήτων. Ήδη μόνον το ΣΔΟΕ Π.Δ. Πελοποννήσου έχει εντοπίσει 36 περιπτώσεις
Γι αυτές τις περιπτώσεις έχουν ζητηθεί όλοι οι σχετικοί φάκελοι από το υπουργείο Μεταφορών και την ΓΓΠΣ, προκειμένου να γίνει διασταύρωση φακέλου και οχήματος από το ΣΔΟΕ. Η όλη έρευνα εποπτεύεται από τον Οικονομικό Εισαγγελέα.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα