Τι έδειξαν οι έλεγχοι στα Lidl | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Τι έδειξαν οι έλεγχοι στα Lidl

22:37 | 14/4/14
Από τους ελέγχους που έκανε το υπουργείο Ανάπτυξης στην αλυσίδα σούπερ – μάρκετ LIDL (με αφορμή το διαφημιστικό μήνυμα σύμφωνα με το οποίο διαθέτει προς πώληση αρνί νωπό ολόκληρο Ελλάδας 3,99 ευρώ το κιλό), προέκυψε ότι τα αποθέματα για τη συγκεκριμένη προσφορά στα καταστήματα της αλυσίδας εξαντλούνται κατά τις πρώτες πρωϊνές ώρες, αναφέρει σε ανακοινωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης.

Ο λόγος είναι ότι η ποσότητα που παραλαμβάνει κάθε κατάστημα καθημερινά κυμαίνεται από 6-10 τεμάχια, η οποία δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται στην έκθεση ελέγχου ότι στην Αθήνα το Σάββατο 12 Απριλίου διακινήθηκαν (σε 31 καταστήματα) 640 σφάγια, την Κυριακή 13 Απριλίου 400 και σήμερα Μ. Δευτέρα 14 Απριλίου 320 τεμάχια.

Όπως μετέδωσε νωρίτερα το Euro2day.gr η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ζήτησε εξηγήσεις από την εταιρεία για την εξάντληση των αποθεμάτων αρνιών που δίνονταν προς 3,99 ευρώ το κιλό.

Σε επιστολή που έστειλε στην εταιρεία, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «ενημερωθήκαμε από τον τύπο και δεχθήκαμε επιπρόσθετα και κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας μας από καταναλωτές σχετικά με την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν στην προσπάθειά τους να προμηθευθούν προϊόν που διακινεί η εταιρεία σας, το οποίο κατά τη διαφήμισή σας είναι σε προσφορά. Ειδικότερα, στην ιστοσελίδα σας αναγράφεται ως εβδομαδιαία προσφορά ‘αρνί νωπό ολόκληρο Ελλάδος, το κιλό 3,99 ευρώ, από Κυριακή 13.04 έοκ Μ. Σάββατο 19.04′.

Ωστόσο, οι καταναλωτές καταγγέλλουν ότι χθες, πρώτη ημέρα της εν λόγω προσφοράς, προσήλθαν στα καταστήματά σας και ενημερώνονταν ότι είχαν εξαντληθεί τα αποθέματα και ότι εναλλακτικά θα μπορούσαν να προμηθευτούν αρνί σε άλλη τιμή. Ομοίως, σε διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο επισημαίνεται ότι διατέθηκαν ελάχιστες συσκευασίες του διαφημιζόμενου προϊόντος κατά την πρώτη ημέρα της προσφοράς και ότι οι καταναλωτές ενημερώνονταν στο κατάστημα ότι η προσφορά τελείωσε και ότι θα μπορούσαν να προμηθευτούν, εφόσον το επιθυμούσαν, άλλα προϊόντα (αρνιά) με μεγαλύτερο αντίτιμο».

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών