10:48 | 15/5/14
Στο τραπέζι η δημιουργία νέων σταθμών...
Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα», στο τραπέζι έχει πέσει η ιδέα στη γραμμή του ΗΣΑΠ- που εκτείνεται από την Κηφισιά ως τον Πειραιά και ονομάζεται και Μετρό γραμμή 1- να δημιουργηθεί μία υπόγεια διακλάδωση στο σταθμό των Πετραλώνων, με στόχο ο Ηλεκτρικός να διασχίζει την Καλλιθέα, να προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και να καταλήγει στο Τροκαντερό.
Έτσι στην πράξη, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.
Σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, μια σκέψη είναι η επέκταση του ΗΣΑΠ να συνδυαστεί με τον σταθμό του τραμ στην Αγία Σκέπη. Με τον τρόπο αυτό η νέα αυτή γραμμή θα εξυπηρετεί συνδυαστικά το Μοσχάτο, την Καλλιθέα και το Νέο Φάληρο.
Αυτό που έχει συζητηθεί, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι να δημιουργηθούν τέσσερις σταθμοί. Αν και ο χώρος τους δεν έχει οριοθετηθεί, εκτιμάται πως δύο θα είναι επί της Λεωφόρου Συγγρού, στο κάτω τμήμα, λίγο πριν από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.
Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα», στο τραπέζι έχει πέσει η ιδέα στη γραμμή του ΗΣΑΠ- που εκτείνεται από την Κηφισιά ως τον Πειραιά και ονομάζεται και Μετρό γραμμή 1- να δημιουργηθεί μία υπόγεια διακλάδωση στο σταθμό των Πετραλώνων, με στόχο ο Ηλεκτρικός να διασχίζει την Καλλιθέα, να προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και να καταλήγει στο Τροκαντερό.
Έτσι στην πράξη, για ένα κομμάτι από τα Πετράλωνα μέχρι το Δέλτα Φαλήρου ο Ηλεκτρικός, λόγω της υπόγειας διαδρομής, μετατρέπεται σε μετρό.
Σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό, μια σκέψη είναι η επέκταση του ΗΣΑΠ να συνδυαστεί με τον σταθμό του τραμ στην Αγία Σκέπη. Με τον τρόπο αυτό η νέα αυτή γραμμή θα εξυπηρετεί συνδυαστικά το Μοσχάτο, την Καλλιθέα και το Νέο Φάληρο.
Αυτό που έχει συζητηθεί, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι να δημιουργηθούν τέσσερις σταθμοί. Αν και ο χώρος τους δεν έχει οριοθετηθεί, εκτιμάται πως δύο θα είναι επί της Λεωφόρου Συγγρού, στο κάτω τμήμα, λίγο πριν από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων