17:12 | 13/5/14
Τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους πάνε καλά και το 70% βρίσκεται σε εξέλιξη και ταυτόχρονα 7- 7.500 χιλιάδες είναι οι άμεσα εργαζόμενοι, ανέφερε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δίκτυων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όταν ο Κάρολος Παπούλιας τον υποδέχθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο και τον ρώτησε «πώς πάνε τα έργα».
«Για τον Ε- 65 θα δώσουμε και το άλλο τμήμα που αφήσαμε, από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, που αυτήν τη στιγμή είναι ημιτελές» είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης και ενημέρωσε τον Πρόεδρο λέγοντας:
«Κάναμε μια πολύ μεγάλη δουλειά εκεί κοντά στα Γιάννενα, όπου παρακάμπτουμε τον υφιστάμενο δρόμο και μια νέα χάραξη -είμαστε σε συνεννόηση με τον κ. Αβραμόπουλο να πάρουμε κι ένα στρατόπεδο που είναι εκεί- και βέβαια, όπως ξέρετε, στη Κλόκοβα θα γίνουν δύο μεγάλες σήραγγες της τάξεως των 3 χιλιομέτρων η κάθε μία κι έτσι το να φτάσει κανείς στα Γιάννενα θα είναι πλέον πολύ εύκολο. Και όλα αυτά τελειώνουν, με βάση το χρονοδιάγραμμα, το οποίο είναι αυστηρό, τέλος του 2015, δηλαδή σε ενάμιση χρόνο από σήμερα».
Με έντονο ενδιαφέρον ο κ. Παπούλιας ζήτησε να μάθει από πού είναι η χρηματοδότηση και ποιες εταιρείες έχουν αναλάβει τα έργα.
«Έχουμε καλές και μεγάλες εταιρείες. Ουσιαστικά το κατασκευαστικό έργο είναι απολύτως ελληνικό και έχουν ισχυρό know-how, έχουν εμπειρία. Ταυτόχρονα και παράλληλα με την Ολυμπία Οδό, μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας, γίνεται και η σιδηροδρομική γραμμή. Να σας πω χαρακτηριστικά ότι στο τμήμα από την Κόρινθο- Πάτρα- Γιάννενα, μαζί με τη σιδηροδρομική γραμμή, εκτελούνται έργα της τάξεως των 3,5 δισ. ευρώ. Είναι τα μεγαλύτερα έργα που έχουν γίνει ποτέ» επισήμανε ο υπουργός και διευκρίνισε ότι τα χρήματα είναι ευρωπαϊκοί πόροι.
«Από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από εμπορικές τράπεζες και λεφτά που βάζουν οι παραχωρησιούχοι. Είναι ένα καινούργιο μοντέλο, μαζί με τα διόδια επίσης, που τα έσοδά τους πάνε αποκλειστικά και μόνο στην κατασκευή των έργων» τόνισε. «Και δίνει και δουλειές στην περιφέρεια, που είναι πολύ σημαντικό» παρατήρησε ο κ. Παπούλιας.
«Για τον Ε- 65 θα δώσουμε και το άλλο τμήμα που αφήσαμε, από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα, που αυτήν τη στιγμή είναι ημιτελές» είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης και ενημέρωσε τον Πρόεδρο λέγοντας:
«Κάναμε μια πολύ μεγάλη δουλειά εκεί κοντά στα Γιάννενα, όπου παρακάμπτουμε τον υφιστάμενο δρόμο και μια νέα χάραξη -είμαστε σε συνεννόηση με τον κ. Αβραμόπουλο να πάρουμε κι ένα στρατόπεδο που είναι εκεί- και βέβαια, όπως ξέρετε, στη Κλόκοβα θα γίνουν δύο μεγάλες σήραγγες της τάξεως των 3 χιλιομέτρων η κάθε μία κι έτσι το να φτάσει κανείς στα Γιάννενα θα είναι πλέον πολύ εύκολο. Και όλα αυτά τελειώνουν, με βάση το χρονοδιάγραμμα, το οποίο είναι αυστηρό, τέλος του 2015, δηλαδή σε ενάμιση χρόνο από σήμερα».
Με έντονο ενδιαφέρον ο κ. Παπούλιας ζήτησε να μάθει από πού είναι η χρηματοδότηση και ποιες εταιρείες έχουν αναλάβει τα έργα.
«Έχουμε καλές και μεγάλες εταιρείες. Ουσιαστικά το κατασκευαστικό έργο είναι απολύτως ελληνικό και έχουν ισχυρό know-how, έχουν εμπειρία. Ταυτόχρονα και παράλληλα με την Ολυμπία Οδό, μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας, γίνεται και η σιδηροδρομική γραμμή. Να σας πω χαρακτηριστικά ότι στο τμήμα από την Κόρινθο- Πάτρα- Γιάννενα, μαζί με τη σιδηροδρομική γραμμή, εκτελούνται έργα της τάξεως των 3,5 δισ. ευρώ. Είναι τα μεγαλύτερα έργα που έχουν γίνει ποτέ» επισήμανε ο υπουργός και διευκρίνισε ότι τα χρήματα είναι ευρωπαϊκοί πόροι.
«Από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, από εμπορικές τράπεζες και λεφτά που βάζουν οι παραχωρησιούχοι. Είναι ένα καινούργιο μοντέλο, μαζί με τα διόδια επίσης, που τα έσοδά τους πάνε αποκλειστικά και μόνο στην κατασκευή των έργων» τόνισε. «Και δίνει και δουλειές στην περιφέρεια, που είναι πολύ σημαντικό» παρατήρησε ο κ. Παπούλιας.
Σχετικές ετικέτες:Πολιτική
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων