14:43 | 7/5/14
Πετυχαίνοντας μερίδιο αγοράς 6,7% στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου τον περασμένο Μάρτιο η Opel σημείωσε το υψηλότερο μερίδιο της από τον Ιούνιο του 2011. Σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων στην Ευρώπη ανήλθαν περίπου στις 133.700 μονάδες, αύξηση πάνω από 9,3% συγκριτικά με τον περσινό Μάρτιο.
Το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, στα 271.000 αυτοκίνητα.
Αυτή η άνοδος βασίζεται στα αποτελέσματα πολλαπλών αγορών σε πολλές από τις οποίες καταγράφεται και πάλι αύξηση. Ήδη στα τέλη Μαρτίου η Opel/Vauxhall είχε λάβει περίπου 20.000 περισσότερες παραγγελίες συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2013 με το Best-seller να είναι το Mokka με περίπου 215.000 παραγγελίες και ακολουθούν ο δημοφιλής Βενιαμίν της μάρκας ADAM που είχε 80.000 παραγγελίες και η ναυαρχίδα του στόλου , το νέο Insignia, με πάνω από 85.000 παραγγελίες .
Το Μάρτιο και ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο, η Opel/Vauxhall αύξησε το μερίδιό της σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης με την Opel να παραμένει δυνατή και προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2 % μερίδιο αγοράς λιανικής.
«Είναι πολύ σημαντικό , να επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεών μας τόσο σε όγκο όσο και σε μερίδιο αγοράς στο κανάλι Ιδιωτών για το 1ο τρίμηνο του 2014», δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της GM Hellas Γιάννης Πασσάδης και συνέχισε: «Η επίδοση των κύριων μοντέλων μας είναι πλέον αποτυπωμένη με επιτυχία και στα στατιστικά στοιχεία τριμήνου :
Το Corsa μας αποτελεί τον ηγέτη στη συνολική αγορά Ιδιωτών ενώ το Mokka έπιασε κορυφή στην κατηγορία του στην αγορά Ιδιωτών και φλερτάρει με την 1η θέση της συνολικής κατάταξης στην κατηγορία SUV».
Με μερίδιο 7,1% στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου το Μάρτιο, η μάρκα αυξήθηκε κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες, συγκριτικά με πέρσι τον ίδιο μήνα, στην εγχώρια αγορά της, τη Γερμανία. Mokka και Meriva ήταν Νο 2 στις κατηγορίες τους το πρώτο τρίμηνο του 2014. Στη μεγαλύτερη αγορά της, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις της κατά 17% το Μάρτιο συγκριτικά με πέρσι. Τα Insignia και Zafira ήταν Νο1 στις κατηγορίες τους, ενώ τα Corsa και Mokka επικράτησαν στη 2η θέση. Το ενδιαφέρον για νέα μοντέλα Opel είναι ιδιαίτερα υψηλό αυτή τη στιγμή στην Πολωνία, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 57% το μήνα Μάρτιο.
Η Opel ενίσχυσε επίσης την πρωτοκαθεδρία της στην αγορά επιβατικού αυτοκινήτου στην Ουγγαρία τον περασμένο μήνα, ενώ στις Κάτω Χώρες η μάρκα βρέθηκε και πάλι στην κορυφή, για πρώτη φορά από το Μάρτιο του 2012.
Το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, στα 271.000 αυτοκίνητα.
Αυτή η άνοδος βασίζεται στα αποτελέσματα πολλαπλών αγορών σε πολλές από τις οποίες καταγράφεται και πάλι αύξηση. Ήδη στα τέλη Μαρτίου η Opel/Vauxhall είχε λάβει περίπου 20.000 περισσότερες παραγγελίες συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2013 με το Best-seller να είναι το Mokka με περίπου 215.000 παραγγελίες και ακολουθούν ο δημοφιλής Βενιαμίν της μάρκας ADAM που είχε 80.000 παραγγελίες και η ναυαρχίδα του στόλου , το νέο Insignia, με πάνω από 85.000 παραγγελίες .
Το Μάρτιο και ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο, η Opel/Vauxhall αύξησε το μερίδιό της σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης με την Opel να παραμένει δυνατή και προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2 % μερίδιο αγοράς λιανικής.
«Είναι πολύ σημαντικό , να επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεών μας τόσο σε όγκο όσο και σε μερίδιο αγοράς στο κανάλι Ιδιωτών για το 1ο τρίμηνο του 2014», δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της GM Hellas Γιάννης Πασσάδης και συνέχισε: «Η επίδοση των κύριων μοντέλων μας είναι πλέον αποτυπωμένη με επιτυχία και στα στατιστικά στοιχεία τριμήνου :
Το Corsa μας αποτελεί τον ηγέτη στη συνολική αγορά Ιδιωτών ενώ το Mokka έπιασε κορυφή στην κατηγορία του στην αγορά Ιδιωτών και φλερτάρει με την 1η θέση της συνολικής κατάταξης στην κατηγορία SUV».
Με μερίδιο 7,1% στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου το Μάρτιο, η μάρκα αυξήθηκε κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες, συγκριτικά με πέρσι τον ίδιο μήνα, στην εγχώρια αγορά της, τη Γερμανία. Mokka και Meriva ήταν Νο 2 στις κατηγορίες τους το πρώτο τρίμηνο του 2014. Στη μεγαλύτερη αγορά της, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις της κατά 17% το Μάρτιο συγκριτικά με πέρσι. Τα Insignia και Zafira ήταν Νο1 στις κατηγορίες τους, ενώ τα Corsa και Mokka επικράτησαν στη 2η θέση. Το ενδιαφέρον για νέα μοντέλα Opel είναι ιδιαίτερα υψηλό αυτή τη στιγμή στην Πολωνία, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 57% το μήνα Μάρτιο.
Η Opel ενίσχυσε επίσης την πρωτοκαθεδρία της στην αγορά επιβατικού αυτοκινήτου στην Ουγγαρία τον περασμένο μήνα, ενώ στις Κάτω Χώρες η μάρκα βρέθηκε και πάλι στην κορυφή, για πρώτη φορά από το Μάρτιο του 2012.
Σχετικές ετικέτες:Κόσμος
Σχετικά άρθρα