16:21 | 20/6/14
«Βολές» κατά του πρωθυπουργού εξαπέλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωση που εξέδωσε αναφορικά με την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά από το λιμάνι του Πειραιά:
«Για μια ακόμα φορά, τέταρτη μέσα σε 14 μήνες, ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, αυτή τη φορά μαζί με τον Κινέζο Πρωθυπουργό Λι Κετσιάνγκ, επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, για να πανηγυρίσει την «εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων» και να μοιράσει μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Βέβαια, θέσεις εργασίας… μοίραζε ο ίδιος και το Μάρτη του 2013, όταν και πάλι πανηγύριζε για την εμπορική συμφωνία δύο εταιρειών, της Cosco με την Hewlet Packard. Από τότε, δε δημιουργήθηκε ούτε μια (1) θέση εργασίας και είναι ειρωνεία και ασέβεια προς τους χιλιάδες ανέργους της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, να εμφανίζεται 14 μήνες μετά ο κ. Σαμαράς και να συνεχίζει, ανερυθρίαστα, να μοιράζει αφειδώς, νέες θέσεις εργασίας.
Όμως, ο Πρωθυπουργός δείχνει ασέβεια και προς τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που επί πλέον έχει κατασυκοφαντήσει, διότι, όχι μόνο δεν έχει επισκεφτεί ούτε μια φορά τον Οργανισμό, αλλά χάρισε στην Cosco τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, η οποία κατασκευάστηκε με χρήματα του ελληνικού λαού και ανήκει στον ΟΛΠ και όχι στον κ. Σαμαρά.
Θα μπορούσαμε να θέσουμε πολλά ερωτήματα στον κ. Σαμαρά, όπως α) Ποιά είναι τα οφέλη της χώρας από την αύξηση των εμπορευματικών όγκων της Cosco και μάλιστα, όταν, τα περισσότερα διέρχονται transit και η εταιρεία ζητάει να μην πληρώνει καν το ελάχιστο συμφωνηθέν εγγυημένο αντάλλαγμα στον ΟΛΠ; β) Πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν, ή μάλλον χάθηκαν και με ποιές εργασιακές συνθήκες; γ) Ποιές φοροαπαλλαγές απολαμβάνει ; δ) Γιατί η παράταξή του, όταν ήταν στην κυβέρνηση, επέλεξε να χαρίσει σε τρίτους το συγκριτικό πλεονέκτημα της θέσης του λιμανιού, το οποίο αναγνωρίζει και ο Κινέζος Πρωθυπουργός, λέγοντας, ότι έχει μειώσει τις μέρες μεταφοράς κατά 7 έως 11;
Δεν περιμένουμε, βέβαια, απαντήσεις. Όταν ο απερχόμενος πρωθυπουργός αδιαφορεί για τη δραματική αύξηση της ανεργίας των ναυτικών και τη συνεχή μείωση του ελληνικού νηολόγιου και συμπεριφέρεται σαν ατζέντης εφοπλιστικών συμφερόντων, επιχαίροντας για τις συμφωνίες των εφοπλιστών να ναυπηγούν πλοία σε κινέζικα ναυπηγεία, ο κατήφορος δεν έχει τέλος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι αντίθετος, ούτε με τις οικονομικές, ούτε με τις εμπορικές σχέσεις και συναλλαγές με την Κίνα, ούτε βεβαίως με καμιά χώρα του κόσμου, που σήμερα είναι και πρωταγωνιστής στην παγκόσμια σκακιέρα. Όμως, οι σχέσεις αυτές, δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να βασίζονται στην υποτέλεια και στην απεμπόληση οποιασδήποτε εθνικής κυριαρχίας και των συμφερόντων του ελληνικού λαού.
Γι’ αυτό, η μόνη λύση για να μπει η χώρα στο δρόμο της παραγωγικής ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης προς όφελος του ελληνικού λαού, είναι να φύγει το γρηγορότερο η δικομματική κυβέρνηση της καταστροφής.»
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
«Για μια ακόμα φορά, τέταρτη μέσα σε 14 μήνες, ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, αυτή τη φορά μαζί με τον Κινέζο Πρωθυπουργό Λι Κετσιάνγκ, επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, για να πανηγυρίσει την «εντυπωσιακή αύξηση των εμπορευματικών όγκων» και να μοιράσει μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Βέβαια, θέσεις εργασίας… μοίραζε ο ίδιος και το Μάρτη του 2013, όταν και πάλι πανηγύριζε για την εμπορική συμφωνία δύο εταιρειών, της Cosco με την Hewlet Packard. Από τότε, δε δημιουργήθηκε ούτε μια (1) θέση εργασίας και είναι ειρωνεία και ασέβεια προς τους χιλιάδες ανέργους της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, να εμφανίζεται 14 μήνες μετά ο κ. Σαμαράς και να συνεχίζει, ανερυθρίαστα, να μοιράζει αφειδώς, νέες θέσεις εργασίας.
Όμως, ο Πρωθυπουργός δείχνει ασέβεια και προς τους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που επί πλέον έχει κατασυκοφαντήσει, διότι, όχι μόνο δεν έχει επισκεφτεί ούτε μια φορά τον Οργανισμό, αλλά χάρισε στην Cosco τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, η οποία κατασκευάστηκε με χρήματα του ελληνικού λαού και ανήκει στον ΟΛΠ και όχι στον κ. Σαμαρά.
Θα μπορούσαμε να θέσουμε πολλά ερωτήματα στον κ. Σαμαρά, όπως α) Ποιά είναι τα οφέλη της χώρας από την αύξηση των εμπορευματικών όγκων της Cosco και μάλιστα, όταν, τα περισσότερα διέρχονται transit και η εταιρεία ζητάει να μην πληρώνει καν το ελάχιστο συμφωνηθέν εγγυημένο αντάλλαγμα στον ΟΛΠ; β) Πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν, ή μάλλον χάθηκαν και με ποιές εργασιακές συνθήκες; γ) Ποιές φοροαπαλλαγές απολαμβάνει ; δ) Γιατί η παράταξή του, όταν ήταν στην κυβέρνηση, επέλεξε να χαρίσει σε τρίτους το συγκριτικό πλεονέκτημα της θέσης του λιμανιού, το οποίο αναγνωρίζει και ο Κινέζος Πρωθυπουργός, λέγοντας, ότι έχει μειώσει τις μέρες μεταφοράς κατά 7 έως 11;
Δεν περιμένουμε, βέβαια, απαντήσεις. Όταν ο απερχόμενος πρωθυπουργός αδιαφορεί για τη δραματική αύξηση της ανεργίας των ναυτικών και τη συνεχή μείωση του ελληνικού νηολόγιου και συμπεριφέρεται σαν ατζέντης εφοπλιστικών συμφερόντων, επιχαίροντας για τις συμφωνίες των εφοπλιστών να ναυπηγούν πλοία σε κινέζικα ναυπηγεία, ο κατήφορος δεν έχει τέλος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι αντίθετος, ούτε με τις οικονομικές, ούτε με τις εμπορικές σχέσεις και συναλλαγές με την Κίνα, ούτε βεβαίως με καμιά χώρα του κόσμου, που σήμερα είναι και πρωταγωνιστής στην παγκόσμια σκακιέρα. Όμως, οι σχέσεις αυτές, δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να βασίζονται στην υποτέλεια και στην απεμπόληση οποιασδήποτε εθνικής κυριαρχίας και των συμφερόντων του ελληνικού λαού.
Γι’ αυτό, η μόνη λύση για να μπει η χώρα στο δρόμο της παραγωγικής ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης προς όφελος του ελληνικού λαού, είναι να φύγει το γρηγορότερο η δικομματική κυβέρνηση της καταστροφής.»
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικές ετικέτες:Πολιτική
Σχετικά άρθρα