19:43 | 27/6/14
Αφορούν τις επιδόσεις των μαθητών της Α Λυκείου των ετών 2012-13 και 2013-14...
Με εγκύκλιο που υπέγραψε ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Δερμεντζόπουλος το Υπουργείο ζητά από τα σχολεία στοιχεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών της Α λυκείου τόσο για το τρέχον σχολικό έτος όσο και για το 2012-2013 στο πλαίσιο εξαγωγής συμπερασμάτων για την πρόοδο των μαθητών της Α΄ Λυκείου.
Όπως έχει γράψει το newsbeast.gr η αποτυχία σε τουλάχιστον ένα μάθημα ανέρχεται στο 20-25% στα Γενικά Λύκεια, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ κ. Πατίδη, ενώ στα Επαγγελματικά Λύκεια το ποσοστό σε ορισμένα σχολεία φθάνει και το 50%. Μεγάλη φαίνεται ότι είναι η αποτυχία σε λεγόμενα δύσκολα μαθήματα όπως η Άλγεβρα, η Γεωμετρία, η Φυσική και τα Αρχαία.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σε δηλώσεις της έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο της κατάργησης της Τράπεζας Θεμάτων ενώ έχει αφήσει περιθώρια για βελτιώσεις καθώς είναι η πρώτη χρονιά εφαρμογής του θεσμού. Ήδη ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος μιλώντας στον Αθήνα 9.84 δήλωσε μεταξύ των άλλων ότι «υπάρχουν και κάποια μαθήματα, για παράδειγμα, τα θρησκευτικά, τα οποία -κατ' εμέ- δεν θα έπρεπε να είναι στην Τράπεζα Θεμάτων».
Προτού προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας σε βελτιωτικές κινήσεις για την Τράπεζα Θεμάτων θα πρέπει να έχει αναλυτικά στοιχεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών γι αυτό και πιθανόν ζητήθηκαν στοιχεία από τα σχολεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις του 2012-2013 για να εξαχθούν συμπεράσματα και για να μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στο φετινό σχολικό έτος όπου και εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων και το προηγούμενο όπου οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν χωρίς αυτήν. Ας μη ξεχνάμε ότι τόσο ο Υπουργός Παιδείας όσο και οι Υφυπουργοί έχουν δηλώσει ότι πρέπει να δουν τα βαθμολογικά στοιχεία πριν γίνουν παρεμβάσεις για την εξάλειψη των δυσλειτουργιών της Τράπεζας Θεμάτων.
Με εγκύκλιο που υπέγραψε ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Δερμεντζόπουλος το Υπουργείο ζητά από τα σχολεία στοιχεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών της Α λυκείου τόσο για το τρέχον σχολικό έτος όσο και για το 2012-2013 στο πλαίσιο εξαγωγής συμπερασμάτων για την πρόοδο των μαθητών της Α΄ Λυκείου.
Όπως έχει γράψει το newsbeast.gr η αποτυχία σε τουλάχιστον ένα μάθημα ανέρχεται στο 20-25% στα Γενικά Λύκεια, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ κ. Πατίδη, ενώ στα Επαγγελματικά Λύκεια το ποσοστό σε ορισμένα σχολεία φθάνει και το 50%. Μεγάλη φαίνεται ότι είναι η αποτυχία σε λεγόμενα δύσκολα μαθήματα όπως η Άλγεβρα, η Γεωμετρία, η Φυσική και τα Αρχαία.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σε δηλώσεις της έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο της κατάργησης της Τράπεζας Θεμάτων ενώ έχει αφήσει περιθώρια για βελτιώσεις καθώς είναι η πρώτη χρονιά εφαρμογής του θεσμού. Ήδη ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος μιλώντας στον Αθήνα 9.84 δήλωσε μεταξύ των άλλων ότι «υπάρχουν και κάποια μαθήματα, για παράδειγμα, τα θρησκευτικά, τα οποία -κατ' εμέ- δεν θα έπρεπε να είναι στην Τράπεζα Θεμάτων».
Προτού προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας σε βελτιωτικές κινήσεις για την Τράπεζα Θεμάτων θα πρέπει να έχει αναλυτικά στοιχεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών γι αυτό και πιθανόν ζητήθηκαν στοιχεία από τα σχολεία για τις βαθμολογικές επιδόσεις του 2012-2013 για να εξαχθούν συμπεράσματα και για να μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στο φετινό σχολικό έτος όπου και εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων και το προηγούμενο όπου οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν χωρίς αυτήν. Ας μη ξεχνάμε ότι τόσο ο Υπουργός Παιδείας όσο και οι Υφυπουργοί έχουν δηλώσει ότι πρέπει να δουν τα βαθμολογικά στοιχεία πριν γίνουν παρεμβάσεις για την εξάλειψη των δυσλειτουργιών της Τράπεζας Θεμάτων.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα