17:55 | 30/7/14
Δόθηκε εντολή για μείωση της ύλης στις δυο πρώτες τάξεις του Λυκείου...
Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα όλα τα θέματα της Α Λυκείου ενώ πριν το νέο έτος θα δοθούν και όλα τα θέματα της Β Λυκείου σύμφωνα με όσα δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο Υφυπουργός Παιδείας.
Όσον αφορά την Α Λυκείου θα περιλαμβάνονται τα παλιά θέματα αφού πρώτα ελεγχθούν και διορθωθούν ενώ θα εμπλουτιστούν με την προσθήκη νέων. Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα ο κ. Δερμεντζόπουλος δήλωσε ότι «μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου του 2014 θα έχουν καταρτισθεί και θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα το σύνολο των θεμάτων της Τράπεζας για τη Β΄ Λυκείου, ενώ από τον Ιανουάριο 2015 και εξής θα καταρτίζονται τα θέματα της τράπεζας για την Γ΄ Τάξη Λυκείου».
Η Τράπεζα αυτή της Γ΄ Λυκείου θα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες θεμάτων. Θέματα για την ενδοσχολική εξέταση των μαθητών και θέματα που θα κληρωθούν κατά 50% στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2016. Στόχος είναι να έχουν δημοσιευθεί τα θέματα για τη Γ΄ Λυκείου, αμέσως μετά το πέρας των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2015.
Σημαντική πληροφορία που βγήκε από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων είναι ότι δόθηκε εντολή για μείωση της ύλης και στην α΄ και στην β΄ λυκείου. Η απόφαση πάρθηκε μετά από σύσκεψη με τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ο Υφυπουργός υπεραμύνθηκε του θεσμού της Τράπεζας χαρακτηρίζοντάς την ως έναν «δημοκρατικό» θεσμό «γιατί εξομοιώνει πραγματικά το σχολείο της Ορεστιάδας, που είπατε και της Άρτας, το σχολείο του κέντρου της Αθήνας, με το σχολείο της περιφέρειας και πραγματικά όσο και εάν σε κάποιους ακούγεται άσχημα αυτό ότι η ύλη πρέπει να διδαχθεί, με την μείωση της ύλης, την οποία προτείνουμε και την οποία θα την κάνουμε, να είστε βέβαιοι ότι η Τράπεζα Θεμάτων μόνο θετικά θα λειτουργήσει, γιατί σε τελευταία ανάλυση, τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων εκπαιδευτικοί τα βάζουν, δεν τα βάζει ούτε ρομπότ ούτε Η/Υ».
Στην Επιτροπή κατατέθηκε πρόταση από τον Πρόεδρο κ.Στύλιο να καλύπτονται τα ονόματα των μαθητών κατά τη διόρθωση των γραπτών ώστε να μην υπεισέρχεται υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση καθώς και να εφαρμοστεί ένα ενιαίο πρόγραμμα στις εξετάσεις της Α Λυκείου ώστε να είναι κοινά τα θέματα σε όλα τα σχολεία και να μην παρατηρείται το φαινόμενο σε ένα σχολείο να κληρώνονται εύκολα θέματα και σε άλλο δύσκολα.
Για τις προτάσεις αυτές ο κ. Δερμεντζόπουλος απάντησε «Κύριε Πρόεδρε, εάν γίνονταν ίδια ώρα, ίδια ημέρα με ίδια θέματα σε όλη την Ελλάδα, θα μιλάγαμε για πανελλαδικές εξετάσεις και τότε, ο κ. Αμμανατίδης δικαίως, θα έλεγε ότι βάζουμε σε μια εξεταστική μόνιμη γυμναστική όλη την Α΄ και την Β΄ λυκείου».
Μέχρι τις 15 Οκτωβρίου θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα όλα τα θέματα της Α Λυκείου ενώ πριν το νέο έτος θα δοθούν και όλα τα θέματα της Β Λυκείου σύμφωνα με όσα δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ο Υφυπουργός Παιδείας.
Όσον αφορά την Α Λυκείου θα περιλαμβάνονται τα παλιά θέματα αφού πρώτα ελεγχθούν και διορθωθούν ενώ θα εμπλουτιστούν με την προσθήκη νέων. Όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα ο κ. Δερμεντζόπουλος δήλωσε ότι «μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου του 2014 θα έχουν καταρτισθεί και θα έχουν δοθεί στη δημοσιότητα το σύνολο των θεμάτων της Τράπεζας για τη Β΄ Λυκείου, ενώ από τον Ιανουάριο 2015 και εξής θα καταρτίζονται τα θέματα της τράπεζας για την Γ΄ Τάξη Λυκείου».
Η Τράπεζα αυτή της Γ΄ Λυκείου θα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες θεμάτων. Θέματα για την ενδοσχολική εξέταση των μαθητών και θέματα που θα κληρωθούν κατά 50% στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2016. Στόχος είναι να έχουν δημοσιευθεί τα θέματα για τη Γ΄ Λυκείου, αμέσως μετά το πέρας των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2015.
Σημαντική πληροφορία που βγήκε από την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων είναι ότι δόθηκε εντολή για μείωση της ύλης και στην α΄ και στην β΄ λυκείου. Η απόφαση πάρθηκε μετά από σύσκεψη με τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ο Υφυπουργός υπεραμύνθηκε του θεσμού της Τράπεζας χαρακτηρίζοντάς την ως έναν «δημοκρατικό» θεσμό «γιατί εξομοιώνει πραγματικά το σχολείο της Ορεστιάδας, που είπατε και της Άρτας, το σχολείο του κέντρου της Αθήνας, με το σχολείο της περιφέρειας και πραγματικά όσο και εάν σε κάποιους ακούγεται άσχημα αυτό ότι η ύλη πρέπει να διδαχθεί, με την μείωση της ύλης, την οποία προτείνουμε και την οποία θα την κάνουμε, να είστε βέβαιοι ότι η Τράπεζα Θεμάτων μόνο θετικά θα λειτουργήσει, γιατί σε τελευταία ανάλυση, τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων εκπαιδευτικοί τα βάζουν, δεν τα βάζει ούτε ρομπότ ούτε Η/Υ».
Στην Επιτροπή κατατέθηκε πρόταση από τον Πρόεδρο κ.Στύλιο να καλύπτονται τα ονόματα των μαθητών κατά τη διόρθωση των γραπτών ώστε να μην υπεισέρχεται υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση καθώς και να εφαρμοστεί ένα ενιαίο πρόγραμμα στις εξετάσεις της Α Λυκείου ώστε να είναι κοινά τα θέματα σε όλα τα σχολεία και να μην παρατηρείται το φαινόμενο σε ένα σχολείο να κληρώνονται εύκολα θέματα και σε άλλο δύσκολα.
Για τις προτάσεις αυτές ο κ. Δερμεντζόπουλος απάντησε «Κύριε Πρόεδρε, εάν γίνονταν ίδια ώρα, ίδια ημέρα με ίδια θέματα σε όλη την Ελλάδα, θα μιλάγαμε για πανελλαδικές εξετάσεις και τότε, ο κ. Αμμανατίδης δικαίως, θα έλεγε ότι βάζουμε σε μια εξεταστική μόνιμη γυμναστική όλη την Α΄ και την Β΄ λυκείου».
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα