Αντιδρά ο ΣΥΡΙΖΑ στο σχέδιο για τον ΟΑΣΘ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Αντιδρά ο ΣΥΡΙΖΑ στο σχέδιο για τον ΟΑΣΘ

20:19 | 7/8/14
Την απόσυρση των δύο Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων με τις οποίες σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών επιτυγχάνεται «ο εξορθολογισμός της λειτουργίας και διασφάλισης της βιωσιμότητας του ΟΑΣΘ», ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, επισείει τις ευθύνες της κυβέρνησης και του ΟΑΣΘ, κάνοντας λόγο για «κυβερνητική επιβράβευση του αμαρτωλού καθεστώτος μονοπωλιακής διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης».

Στην ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης υποστηρίζει ότι η απόφαση καταβολής στον ΟΑΣΘ 120,7 εκατομμύριων ευρώ, για «υποτιθέμενες οικονομικές εκκρεμότητες» που «δεν κατονομάζονται» των ετών 2010-2013, αυξάνει το μέσο όρο της αντισταθμιστικής καταβολής για την εξαετία 2008-2013, από 114,5 εκατομμύρια ευρώ, στα 135 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος.

Παράλληλα, αναφέρει ότι η αναπροσαρμογή μεταξύ άλλων της αντισταθμιστικής καταβολής για το έτος 2014, σε 102,8 εκατομμύρια ευρώ, από 48 εκατομμύρια ευρώ, είναι «πρόσθετο χάρισμα 54,8 εκ. ευρώ».

Επιπρόσθετα, σημειώνεται ότι την τριετία 2015-2017 προβλέπεται "δραματική μείωση" της αντισταθμιστικής καταβολής (στα 53,2 εκατομμύρια ευρώ για 2015, 47 εκατομμύρια ευρώ το 2016 και 44,1 εκατομμύρια ευρώ το 2017) .

Ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «δεν θα ανεχτεί αυξήσεις εισιτηρίων και θα σταθεί στο πλευρό των πολιτών που θα αντισταθούν στη νέα ληστεία του ΟΑΣΘ και της κυβέρνησης».

Στην ανακοίνωση του, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης καλεί την κυβέρνηση να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με το πώς προέκυψαν οι «οικονομικές εκκρεμότητες», πως προκύπτει το απαιτούμενο ύψος της αντισταθμιστικής καταβολής και «το προκλητικά αδιαπραγμάτευτο - ακατέβατο» κέρδος των μετόχων, «που φτάνει τα 16 εκατομμύρια ευρώ το έτος», ποια είναι τα πραγματικά έσοδα του ΟΑΣΘ, κ.α.

Τέλος, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, διατυπώνει το αίτημα του για «δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών, επιχορηγούμενο γενναία από τον κρατικό προϋπολογισμό», που θα παρέχει «αξιόπιστες, ποιοτικές και φθηνές υπηρεσίες με γνώμονα τις κοινωνικές ανάγκες».

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών