16:49 | 6/9/14
«Οι παράλληλες αναθέσεις δε δημιουργούν δυσκολίες στα παιδιά»...
Εκτενής αναφορά στις παράλληλες αναθέσεις έγινε από τον υπουργό Παιδείας μετά από σχετική ερώτηση που του έγινε από τη Βουλευτή κα Ξουλίδου. Μάλιστα ο κ. Λοβέρδος στις ενστάσεις της κα Ξουλίδου για τις αναθέσεις ανέφερε μεταξύ των άλλων:
«Είναι καλό ένα παιδάκι του Δημοτικού Σχολείου να βλέπει -αντί για το δάσκαλο που βλέπαμε εμείς- πέντε ανθρώπους διαφορετικούς; Παιδαγωγικό είναι καλό αυτό; Και είναι καλό να διαμορφώνονται προγράμματα βάσει των ειδικοτήτων, δηλαδή για τους καθηγητές και όχι για τους μαθητές; Δεν είμαι έτοιμος όμως κι ούτε έχω κάτι συγκεκριμένο να σας πω. Απλώς διαφωνώ μαζί σας ότι εξ ορισμού είναι πρόβλημα ο εξορθολογισμός των ειδικοτήτων».
Ο υπ. Παιδείας δήλωσε ότι οι παράλληλες αναθέσεις είναι ένα μέσο για να καλύψουν τα κενά όπως και η μείωση των αποσπάσεων όμως υπογράμμισε «γιατί το βλέπετε κακό και γιατί βλέπετε αρνητικά μία συζήτηση που θα την ανοίξουμε για τον εξορθολογισμό των ειδικοτήτων; Ξέρετε ότι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχουμε ακόμα περίπου εκατόν είκοσι ειδικότητες και ξέρετε ότι έχουμε και πάρα πολλές ειδικότητες στα δημοτικά».
Επίσης ανέφερε ότι «δεν βλέπω με τον ίδιο τρόπο που εσείς βλέπετε, τις παράλληλες αναθέσεις. Θεωρώ ότι είναι καλές, εξ ορισμού καλές. Δεν δημιουργούν δυσκολία στα παιδιά και αν ανοίξει θέμα εξορθολογισμού των ειδικοτήτων, αυτό θα γίνει μετά από εξαντλητικό διάλογο, χωρίς αιφνιδιασμούς με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής».
Ο υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι σε περίπωση που υπάρξει κατάργηση ή και εξορθολογισμός των ειδικοτήτων θα προηγηθεί διάλογος και δεν θα έρθουν οι αλλαγές με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής. «ας δίνω το λόγο μου και θα το δείτε στην πράξη. Σε λίγο θα αρχίσει ο διάλογος για θέματα της Παιδείας και θα έχετε την ευκαιρία να πείτε και τη γνώμη σας» ανέφερε μεταξύ των άλλων ο υπουργός.
Εκτενής αναφορά στις παράλληλες αναθέσεις έγινε από τον υπουργό Παιδείας μετά από σχετική ερώτηση που του έγινε από τη Βουλευτή κα Ξουλίδου. Μάλιστα ο κ. Λοβέρδος στις ενστάσεις της κα Ξουλίδου για τις αναθέσεις ανέφερε μεταξύ των άλλων:
«Είναι καλό ένα παιδάκι του Δημοτικού Σχολείου να βλέπει -αντί για το δάσκαλο που βλέπαμε εμείς- πέντε ανθρώπους διαφορετικούς; Παιδαγωγικό είναι καλό αυτό; Και είναι καλό να διαμορφώνονται προγράμματα βάσει των ειδικοτήτων, δηλαδή για τους καθηγητές και όχι για τους μαθητές; Δεν είμαι έτοιμος όμως κι ούτε έχω κάτι συγκεκριμένο να σας πω. Απλώς διαφωνώ μαζί σας ότι εξ ορισμού είναι πρόβλημα ο εξορθολογισμός των ειδικοτήτων».
Ο υπ. Παιδείας δήλωσε ότι οι παράλληλες αναθέσεις είναι ένα μέσο για να καλύψουν τα κενά όπως και η μείωση των αποσπάσεων όμως υπογράμμισε «γιατί το βλέπετε κακό και γιατί βλέπετε αρνητικά μία συζήτηση που θα την ανοίξουμε για τον εξορθολογισμό των ειδικοτήτων; Ξέρετε ότι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχουμε ακόμα περίπου εκατόν είκοσι ειδικότητες και ξέρετε ότι έχουμε και πάρα πολλές ειδικότητες στα δημοτικά».
Επίσης ανέφερε ότι «δεν βλέπω με τον ίδιο τρόπο που εσείς βλέπετε, τις παράλληλες αναθέσεις. Θεωρώ ότι είναι καλές, εξ ορισμού καλές. Δεν δημιουργούν δυσκολία στα παιδιά και αν ανοίξει θέμα εξορθολογισμού των ειδικοτήτων, αυτό θα γίνει μετά από εξαντλητικό διάλογο, χωρίς αιφνιδιασμούς με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής».
Ο υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι σε περίπωση που υπάρξει κατάργηση ή και εξορθολογισμός των ειδικοτήτων θα προηγηθεί διάλογος και δεν θα έρθουν οι αλλαγές με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής. «ας δίνω το λόγο μου και θα το δείτε στην πράξη. Σε λίγο θα αρχίσει ο διάλογος για θέματα της Παιδείας και θα έχετε την ευκαιρία να πείτε και τη γνώμη σας» ανέφερε μεταξύ των άλλων ο υπουργός.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα