Σήμερα η δημοπράτηση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος - Σύσκεψη για την χάραξη στην Κ. Αχαΐα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Σήμερα η δημοπράτηση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος - Σύσκεψη για την χάραξη στην Κ. Αχαΐα

14:42 | 6/10/14
Σήμερα η δημοπράτηση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος - Σύσκεψη για την χάραξη στην Κ. Αχαΐα

Ξεκινά σήμερα η διαδικασία δημοπράτησης του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης την Παρασκευή στον Πύργο

Η δημοπράτηση αφορά την ολοκλήρωση του κλειστού αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος μήκους 75 χλμ., με προϋπολογισμό κατασκευής 443 εκατομμύρια € και συνολική δημόσια δαπάνη 475 εκατομμύρια € (που περιλαμβάνει επί πλέον δαπάνες για απαλλοτριώσεις αρχαιολογικές έρευνες), μέσω της αξιοποίησης εθνικών και κοινοτικών πόρων. Στόχος, η κατασκευή του να έχει ολοκληρωθεί κατά το δυνατόν παράλληλα με ολοκλήρωση του έργου της Σύμβασης Παραχώρησης Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα.

Στις 12 σήμερα το μεσημέρι ο δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Χρήστος Νικολάου θα συναντηθεί με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη προκειμένου να δουν μαζί το θέμα της χάραξης του κλειστού αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου. Με αρκετές ελπίδες για μια ικανοποιητική λύση, τις οποίες ενέπνευσε ο ίδιος ο υπουργός, στη συνάντηση του Πύργου.

Η έμφαση θα δοθεί στο τμήμα των 17 χιλιομέτρων από το Μιντιλόγλι ως την Κάτω Αχαΐα, για το οποίο σύσσωμη η κοινωνία και οι δημοτικές αρχές -διαχρονικά τα τελευταία δέκα χρόνια- ζητούν να αλλάξει η χάραξη.

«Αυτό που θέλω να δω», εξήγησε ο δήμαρχος Χρ. Νικολάου, «είναι την περιοχή στην οποία έχουν εντοπιστεί αρχαιότητες, όπως είπε ο κ. Καρνέσης, γεγονός που καθιστούν αδύνατη τη χάραξη που εμείς έχουμε προτείνει».

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

«Το μεγάλο μας πρόβλημα», συνέχισε ο δήμαρχος, είναι το ότι στην παραλιακή λωρίδα, που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί, δεν θα μπορεί να γίνει τίποτα, αφού θα υπάρχουν παράλληλα η παλαιά Εθνική Οδός, η σιδηροδρομική γραμμή, η σημερινή νέα Εθνική Οδός και θα έρθει και ο νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος. Αυτό σημαίνει πως το καλύτερο κομμάτι γης θα μείνει αναξιοποίητο λόγω των οδικών αξόνων και του σιδηροδρόμου. Εμείς θα θέλαμε ο δρόμος να κατευθυνθεί προς τη Βιομηχανική περιοχή, ώστε και αυτή να εξυπηρετείται καλύτερα».

Πηγή: pelop.gr

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών