22:48 | 2/11/14
Σε αυτά δεν υπολογίζονται οι ανάγκες για εκπαιδευτικούς σε τμήματα υποδοχής και ένταξης
Σε 324 ανέρχονται τα κενά των εκπαιδευτικών και στις σχολικές μονάδες των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία χωρίς σε αυτά να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες για τα ΚΕΔΔΥ, τμήματα υποδοχής και τμήματα ένταξης.Η Βουλευτής κα Ξουλίδου έφερε το θέμα στη Βουλή ζητώντας να μάθει τους λόγους για τους οποίους δεν καλύφθηκαν τα κενά καθώς και γιατί το Υπουργείο δεν έκανε προσλήψεις αν και υπάρχουν χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί.
Η Βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων αναφέρει ότι μεταξύ των άλλων ότι είναι πλέον φανερό ότι η χάραξη μιας τέτοιου είδους πολιτικής όχι μόνο είναι αλυσιτελής αλλά φανερώνει την αδιαφορία και την απαξίωση με την οποία αντιμετωπίζεται η εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικές προτεραιότητες υποβαθμίζονται εφόσον πολλά σχολεία δεν μπορούν να διαμορφώσουν πλήρως τα προγράμματά τους, εξαιτίας της έλλειψης διδακτικού προσωπικού την ίδια στιγμή που η ανεργία πλήττει τον κλάδο των εκπαιδευτικών.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηεκπαιδευτικοίΕλλάδακενά εκπαιδευτικώνΚεντρική Μακεδονία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων