Για ποιους αναπληρωτές καθίσταται αμφίβολη η πρόσληψη | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Για ποιους αναπληρωτές καθίσταται αμφίβολη η πρόσληψη

16:20 | 8/12/14
Για ποιους αναπληρωτές καθίσταται αμφίβολη η πρόσληψη

Δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της διδασκαλίας 2ης ξένης γλώσσας

Η πρόσληψη αναπληρωτών από την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας κατά το τρέχον σχολικό έτος καθίσταται εξαιρετικά αμφίβολη, τουλάχιστον στην παρούσα φάση αλλά το ζήτημα θα επανεξετάζεται, ενδεχομένως, καθ` όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους κατά την καταγραφή των λειτουργικών κενών του συνόλου των εκπαιδευτικών κλάδων που απασχολούνται στην Πρωτοβάθμια Εκπ/ση σε συνδυασμό με τις διαθέσιμες πιστώσεις για διενέργεια προσλήψεων.

Τα πιο πάνω αποτελούν απάντηση της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού σε ερώτηση που κατέθεσε ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου.

Αναφορικά με τις Συγχρηματοδοτούμενες Πιστώσεις του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς γίνεται γνωστό από το Υπουργείο ότι η χρηματοδότηση της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας σε σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2014-2015 δεν έχει ενταχθεί σε κάποιο από τα ισχύοντα προγράμματα του Ε.Σ.Π.Α., γεγονός που καθιστά ανέφικτη την πραγματοποίηση προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ07-Γερμανικής Γλώσσας ή ΠΕ05-Γαλλικής Γλώσσας μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων.

Στο ίδιο έγγραφο τονίζεται ότι η η Υπηρεσία, σε συνεννόηση με την Πολιτική Ηγεσία, δίνει προτεραιότητα – για προφανείς λόγους – στην κάλυψη των λειτουργικών κενών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών.

Παράλληλα δίνονται πληροφορίες για την κατανομή των πιστώσεων. Από τον κρατικό προϋπολογισμός δόθηκαν 1.490 πιστώσεις από τις 2.000 για την Αθμια. Από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων δόθηκαν 1.102 πιστώσεις από τις 3.000.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών