Κόλλια - Τσαρουχά: Δεν ψηφίζω Πρόεδρο της Δημοκρατίας | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Κόλλια - Τσαρουχά: Δεν ψηφίζω Πρόεδρο της Δημοκρατίας

19:21 | 11/12/14
Κόλλια - Τσαρουχά: Δεν ψηφίζω Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Τι ξεκαθάρισε η αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής των ΑΝΕΛ, Μαρία Κόλλια - Τσαρουχά για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας

Τέλος στο ενδεχόμενο, που είχε αφήσει ανοικτό, να ψηφίσει Πρόεδρο της Δημοκρατίας, έβαλε η αντιπρόεδρος της Βουλής Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά.

Η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, με δήλωση της την Πέμπτη (11/12) ξεκαθάρισε: "Δεν ψηφίζω Πρόεδρο Δημοκρατίας. Το δήλωσα, το δηλώνω και θα το κάνω. Μόνο όσοι δεν με ξέρουν λένε το αντίθετο".

Να θυμίσουμε ότι νωρίτερα την ίδια μέρα, η κ. Κόλλια-Τσαρουχά είχε δηλώσει: "Θα μπορούσε να αλλάξει η στάση μου, αν υπάρχει κάτι συνταρακτικό. Μια εθνική υπόθεση, ένας εθνικός κίνδυνος, αυτό για εμένα θα ήταν ένας προβληματισμός ιδιαίτερος. Έχω κι εγώ τα συνειδησιακά μου. Εγώ είμαι αποφασισμένη να μην ψηφίσω Πρόεδρο, αλλά ο πολιτικός χρόνος είναι πολύ μεγάλος. Ωστόσο, εγώ είμαι αποφασισμένη με τις παρούσες συνθήκες -και μετ' επιτάσεως το λέω- να μην ψηφίσω Πρόεδρο".

Ανθή Κουτσουμπού
Πηγή: news247.gr

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών