Ολυμπία Οδός: Πηγαίνει πίσω κατά 7 - 8 μήνες το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ολυμπία Οδός: Πηγαίνει πίσω κατά 7 - 8 μήνες το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου

10:09 | 25/2/15
Ολυμπία Οδός: Πηγαίνει πίσω κατά 7 - 8 μήνες το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου

Υπομονή τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2016 θα πρέπει να επιδείξουν οι οδηγοί που κινούνται στην Ε.Ο. Πατρών - Κορίνθου, καθώς τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης της Ολυμπίας Οδού, φαίνεται ότι πηγαίνουν πίσω κατά 7 - 8 μήνες ακόμα

Όπως είχε γράψει η «Π» σε προηγούμενο ρεπορτάζ της, ο στόχος που είχε τεθεί μέσα από τις συμφωνίες επανεκκίνησης των μεγάλων οδικών έργων, τοποθετούσαν χρονικά την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού στα τέλη του 2015.

Ωστόσο όσοι γνωρίζουν τον τρόπο υλοποίησης αυτών των έργων, βλέπουν χωρίς καμία αμφιβολία ότι η παράδοση του οδικού άξονα, σε καμία περίπτωση δεν θα πιάσει τον παραπάνω στόχο.

Μάλιστα, η Ολυμπία Οδός, έχει ήδη ζητήσει από το υπουργείο Υποδομών 5μηνη παράταση των έργων, κάτι που σημαίνει ότι στην καλύτερη περίπτωση, ο δρόμος δεν θα παραδοθεί πριν το καλοκαίρι του 2016.

Η βασική αιτία των νέων προβλημάτων, είναι τα οκτώ σημεία επαφής του οδικού άξονα με τη σιδηροδρομική γραμμή, όπου η κοινοπραξία επιρρίπτει τις ευθύνες στην ΕΡΓΟΣΕ για τις καθυστερήσεις.

Οι εργασίες σε τέσσερα σημεία σύγκλισης των δύο έργων, καλύπτονται από τη σύμβαση που πρόσφατα ανατέθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ, αλλά οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα, ενώ για τα άλλα 4 σημεία η Ολυμπία Οδός έχει προτείνει να της ανατεθούν.

Ένας ακόμα λόγος καθυστέρησης, προκύπτει και από το γεγονός ότι τα έργα της Ολυμπίας Οδού, υλοποιούνται σε ένα δρόμο που βρίσκεται σε λειτουργία, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των οδηγών και για την πορεία των έργων.

Επίσης, η Ολυμπία Οδός επικαλείται και καθυστέρηση του Δημοσίου στην παράδοση του χώρου για τον σταθμό εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) Ρίου, έχοντας ήδη καταθέσει αίτημα αποζημίωσης 2 εκατ. ευρώ, ζήτημα που θα παραπεμφθεί σε διαιτησία.

Από την πλευρά της, η παραχωρησιούχος αναφέρει ότι η πρόοδος του έργου βρίσκεται σε ποσοστό υλοποίησης 62%, με 20 εργοταξιακές ζώνες σε μήκος 120 χιλιομέτρων και με 2.200 εργαζόμενους.

Σε κάθε περίπτωση, για μια ακόμα φορά γεννάται ζήτημα ευθυνών, από την στιγμή που για την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων, το Δημόσιο δέχθηκε να καταβάλει ποσό 264 εκ. ευρώ για να κλείσουν οι οικονομικές απαιτήσεις των παραχωρησιούχων.

Πηγή: pelop.gr

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών