Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων για τα θέματα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας

19:24 | 20/5/15
oi-theseis-tis-panellinias-enosis-filologon-gia-ta-themata-tis-istorias-genikis-paideias

Προτεινόμενες απαντήσεις

Οι απαντήσεις βρίσκονται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου: 

Α1. 
α: σ.141.
β: σ.40.
γ: σ. 38.

Α2. 
α: Σωστό (σ. 155),
β: Σωστό (σ.107),
γ: Λάθος (σ.165),
δ: Λάθος (σ.146),
ε: Σωστό (σ.36)

Β1. σ. 27.
Β2. σ. 73, σ.81.

Γ1. σ. 34.
Δ1. σ. 82.

Η απάντηση στο ερώτημα Β2.α. απαιτεί συνολική γνώση της Συνθήκης του Βουκουρεστίου και όχι μόνο των στοιχείων που δίνονται στη σελ. 73 του σχολικού εγχειριδίου (βλ. χάρτη σ. 71).

Στο Γ1 ερώτημα, οι μαθητές κατευθύνονται στην απλή αναφορά ιστορικών πληροφοριών («…να αναφερθείτε») και όχι στην ιστορική σκέψη και σύνθεση.

Στο Δ1 ερώτημα, οι πηγές δεν συνοδεύονται από επεξηγηματικά στοιχεία, ώστε να ερμηνευτεί η αλλαγή της πολιτικής στάσης (π.χ. ποιος είναι ο Γκρέι και ποια χρονική στιγμή υπαινίσσεται το «τότε» στην πηγή Β).

Γενικότερα, οι πηγές δίνουν συμπληρωματικά στοιχεία, ενώ η διατύπωση των ερωτημάτων δεν οδηγεί σε ακριβείς και σαφείς απαντήσεις.

Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών