12:57 | 20/10/15
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζεται σχετικές προτάσεις
Για ιστορικούς λόγους το μάθημα των θρησκευτικών στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτό, συνιστά έναν αναχρονισμό που τον αντιλαμβάνονται και φωτισμένοι ιεράρχες και θεολόγοι. Είναι αναγκαία η αναμόρφωση των θρησκευτικών, ώστε να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών, με την ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της ορθοδοξίας στη χώρα μας. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θεσμικά αρμόδιο, επεξεργάζεται σχετικές προτάσεις.
Τα παραπάνω αναφέρει σε γραπτή του απάντηση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου ο υπουργός Παιδείας Νικόλαος Φίλης μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου, ο οποίος ζητούσε να μάθει μεταξύ των άλλων που είναι η επίσημη τοποθέτηση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών, τι εννοούσε ακριβώς ο υπουργός Παιδείας με τη δήλωσή του περί του ότι: «πιστεύουμε στην αναμόρφωση του μαθήματος» και πως εννοεί ο ως άνω την «αναμόρφωση» και ποιο θεσμικό όργανο την προετοιμάζει.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδαΘρησκευτικάΙνστιτούτο Εκπαιδευτικής ΠολιτικήςΝίκος Φίλης
Σχετικά άρθρα