Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια στο επίκεντρο του διαλόγου για την εκπαίδευση | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια στο επίκεντρο του διαλόγου για την εκπαίδευση

14:34 | 26/10/15
protovathmia-ke-defterovathmia-sto-epikentro-tou-dialogou-gia-tin-ekpedefsi

Απρίλιος ο καταληκτικός μήνας για την ολοκλήρωση του δημόσιου διαλόγου

Άμεσα θα ξεκινήσει ο διάλογος για την εκπαίδευση ο οποίος και θα επικεντρωθεί στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση σε αντίθεση με το παρελθόν όπου εστιάζονταν στα θέματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το παραπάνω το επιβεβαίωσε και ο υπουργός Παιδείας που δήλωσε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων ότι επιλογή της κυβέρνησης είναι να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε αντίθεση με ό, τι συνέβαινε κατά το παρελθόν όπου ο διάλογος επικεντρωνόταν συχνά υπό μορφή δημόσιας αντιδικίας για τα ζητήματα της Τριτοβάθμιας και μόνον Εκπαίδευσης.

«Ο διάλογος θα αρχίσει με στόχο σε χρονικό διάστημα περίπου μέχρι τον Απρίλιο να έχει καταλήξει, μέσα από διαδικασίες συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων και όχι μέσα από διαδικασίες κλειστών συνεδριάσεων εμπειρογνωμόνων, σε προτάσεις  και αν είναι δυνατόν σε αποφάσεις άμεσης εφαρμογής με ένα χρονοδιάγραμμα και με προτεραιότητες, προκειμένου βήμα βήμα να ξεκινήσει την περαιτέρω ανασυγκρότηση της εκπαίδευσης, αρχής γενομένης από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» δήλωσε ο Νίκος Φίλης.

Ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι ο διάλογος για την εκπαίδευση είναι δύσκολος καθώς η χώρα διανύει μια περίοδο δημοσιονομικού καταναγκασμού, δεσμευόμενος ότι με την πρόοδο των οικονομικών εξελίξεων « η εκπαίδευση θα είναι μια σταθερή προτεραιότητα που θα υλοποιηθεί εμπράκτως, ελπίζουμε και με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού».

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας «τα ζητήματα της εκπαίδευσης δεν προσκρούουν μόνο στη σημερινή δημοσιονομική δυσπραγία. Προσκρούουν είναι αλήθεια και σε ένα γενικότερο κλίμα απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών από το πολιτικό σύστημα  ή τουλάχιστον από μερίδες του πολιτικού συστήματος αλλά και γενικότερα από μια ωφελιμιστική, χρησιμοθηρική αντίληψη που επικρατεί στην κοινωνία μας. Εάν δεν αντιμετωπίσουμε προβλήματα νοοτροπίας, εντός και εκτός του σχολείου, για το σχολείο, τα οποία παραλύουν κάθε πρόοδο για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, εάν δε γίνει κτήμα της κοινωνίας η περαιτέρω ανάπτυξη του δημόσιου σχολείου ως τον πυλώνα με τον οποίο υλοποιείται η συνταγματική επιταγή «μόρφωση για όλους», τότε είναι προφανές ότι οποιαδήποτε συζήτηση, ακόμη και αν έχει κάποια προικοδότηση είναι μια συζήτηση η οποία θα οδηγήσει στην αναπαραγωγή παλαιών στερεοτύπων που ήταν τα αίτια της κακοδαιμονία…».

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών