00:58 | 26/2/16
Έντονο ενδιαφέρον για το θεματικό πάρκο και από πολλές χώρες του εξωτερικού
Ωδή στη σοκολάτα! Πάνω από 435.000 άτομα επισκέφτηκαν σε 105 ημέρες το σοκολατένιο θεματικό πάρκο της ΔΕΘ-Helexpo AE στην Αττική, το οποίο γλύκανε τους επισκέπτες του, δίνοντάς τους την ευκαιρία να περιηγηθούν σε 3.500 τετραγωνικά μέτρα με άρωμα σοκολάτας, στο HELEXPO MAROUSSI. Το «Εργοστάσιο και Μουσείoυ Σοκολάτας», που σύντομα αναμένεται να μεταφερθεί στο εξωτερικό, προσέλκυσε περίπου 125.000 μαθητές στο πλαίσιο οργανωμένων εκδρομών (από 2.600 σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, καθώς και Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, κλπ).
Η εταιρεία ΙΟΝ διέθεσε 7.608 κιλά σοκολάτας και 1.104 κιλά γκοφρέτας, δηλαδή συνολικά εννέα τόνους προϊόντων σοκολάτας. Η εταιρεία «Μπισκότα Παπαδοπούλου» πρόσφερε στους επισκέπτες περίπου 470.000 μπισκότα και 100.000 φύλλα ζωγραφικής από χαρτόνι και στο εργαστήρι μπισκότων κατασκευάστηκαν πάνω από 60.000 κονκάρδες.
Η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ μοίρασε στους επισκέπτες μας 10.000 κρέμες σοκολάτας «Frutomania» και 3.000 γαλατάκια. Τα παγωτά «kayak» φίλεψαν τους επισκέπτες με 2.036 κιλά παγωτού που είχαν 12 διαφορετικές γεύσεις σοκολάτας. Η εταιρεία Frezyderm προσέφερε 34.000 δείγματα οδοντόκρεμας και 7.000 μπαλόνια. Επίσης, 350.000 ποτηράκια με ρόφημα σοκολάτας σε διάφορες γεύσεις προσέφερε η εταιρεία «Νovellο». Στα δε μαθήματα γευσιγνωσίας που πραγματοποιήθηκαν δόθηκαν για γευστική δοκιμή 317.500 τεμάχια σοκολατάκια πολυτελείας με ιδιαίτερες γεύσεις από την εταιρεία «Chocolate graphics». Η διοίκηση της ΔΕΘ- HELEXPO βρίσκεται στα τελικά στάδια των συζητήσεων για την μεταφορά του «Εργοστασίου και Μουσείου Σοκολάτας» στο εξωτερικό, καθώς έντονο ενδιαφέρον για την φιλοξενία του δημοφιλούς Πάρκου έχουν εκδηλώσει πολλές χώρες αλλά και γραφεία παραγωγής που «ταξιδεύουν» εκθέσεις και θεματικά πάρκα σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Σχετικές ετικέτες:ΑθήναΑττικήΔΕΘΔΕΘ-HelexpoΕλλάδαεργοστάσιο σοκολάταςσοκολάταHelexpo
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων