12:10 | 20/5/16
Απάντηση σε δημοσιεύματα για μη εξυπηρέτηση ασφαλισμένων
Διευκρινίσεις σχετικά με τη λειτουργία των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του εξέδωσε το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρονται σε μη εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος και στην ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας τους για τις συναλλαγές τους.
Συγκεκριμένα, διευκρινίζεται ότι κάθε ασφαλισμένος που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορεί:
- Να αντλήσει στοιχεία ασφάλισής του.
- Να υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης και να παρακολουθήσει την πορεία της.
- Να καταχωρίσει Αίτημα Απογραφής Έμμεσα Ασφαλισμένων και να παρακολουθήσει την εξέλιξη του αιτήματος.
Επιπλέον επισημαίνεται ότι για την εγγραφή των ασφαλισμένων στις εν λόγω υπηρεσίες, διατίθεται εφαρμογή πιστοποίησης μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ), καταχωρίζοντας τους κωδικούς TAXISNET, χωρίς να απαιτείται προσέλευση στο Υποκατάστημα.
Επίσης σε εξαιρετικές περιπτώσεις αδυναμίας εγγραφής με τον παραπάνω τρόπο, διατίθεται επιπλέον η επιλογή πιστοποίησης και παραλαβής του κλειδαρίθμου με φυσική παρουσία του ασφαλισμένου σε υποκατάστημα ΙΚΑ ΕΤΑΜ.
Σημειώνεται τέλος ότι υπάρχουν και υπηρεσίες για τη χρήση των οποίων δεν απαιτείται εγγραφή και πιστοποίηση του χρήστη όπως για τη χορήγηση βεβαίωσης σύνταξης ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για φορολογική χρήση, για την εκτύπωση του ενημερωτικού σημειώματος συντάξεων, καθώς και για ενημέρωση που αφορά την ασφαλιστική του ικανότητα.
Σχετικές ετικέτες:ασφάλισηασφαλισμένοιΕλλάδαΙΚΑΙΚΑ ΕΤΑΜ
Σχετικά άρθρα