15:30 | 13/7/16
Η προθεσμία μετατέθηκε κατά τρεις μήνες με τροπολογία του Ν. Παππά - Στόχος η ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς
Τρίμηνη παράταση στην έναρξη εφαρμογής της νέας διαδικασίας απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης παρέχει τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς.
Η τροπολογία μεταθέτει την προθεσμία για την εφαρμογή του νέου συστήματος την 1η Οκτωβρίου 2016 έναντι της 2ης Ιουλίου που ίσχυε ως σήμερα. Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας η παράταση δίνεται για να διευκολυνθούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα να προσαρμοστούν ομαλά στο νέο σύστημα διότι οι αρχικές προθεσμίες αποδείχθηκαν «ιδιαίτερα ασφυκτικές» για τις εν λόγω επιχειρήσεις.
Μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας διαδικασίας θα συνεχίσει να ισχύει η πρακτική της τιμολόγησης των διαφημίσεων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται από τα Μέσα Ενημέρωσης στις οικείες ΔΟΥ.
Αναλυτικά η τροπολογία
Σχετικές ετικέτες:διαφημίσειςκυβέρνησηΜέσα Μαζικής ΕνημέρωσηςΝίκος ΠαππάςΟικονομίαΠολιτικήΣΥΡΙΖΑτροπολογία
Σχετικά άρθρα