10:55 | 13/9/16
Πως και γιατί η Καραμολέγκος απέκτησε και λανσάρει ξανά στην αγορά το σήμα του πάλαι ποτέ ανταγωνιστή της
Την προηγούμενη δεκαετία υπήρξαν από τους σκληρότερους ανταγωνιστές στα σούπερ μάρκετ στην πιο μαλακή αγορά αυτή του ψωμιού για τοστ.Η Καραμολέγκος που ήταν ένα από τα ελάχιστα "παιδιά του Χρηματιστήριου" που ξέφυγε από την γραμμή και επένδυσε σωστά τα χρήματα που πήρε κατάφερε σε διάστημα δέκα περίπου χρόνων να βρεθεί από το μηδέν στην κορυφή.
Ήδη το 2009, όταν είχαν αρχίσει να παρουσιάζονται τα προβλήματα στην Κατσέλης, είχε καταφέρει να ρίξει από την κορυφή τον πάλαι ποτέ παντοκράτορα της αγοράς χάρη στο λανσάρισμα του "ψίχα τοστ" μία κατηγορία που πρώτα λάνσαρε η Καραμολέγκος και στην συνέχεια ακολούθησαν και οι υπόλοιποι ανταγωνιστές.
Η Καραμολέγκος εκτιμώντας ότι το σήμα Κατσέλης "σημαίνει κάτι" για τον Έλληνα καταναλωτή φρόντισε να το αποκτήσει στον πλειστηριασμό που έγινε και θα το φέρει ξανά στα ράφια στις 26 Σεπτεμβρίου μετά από απουσία τριών ετών. Στόχος να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος στην συγκεκριμένη αγορά σε βάθος 2 χρόνων με ποσοστό 55% από 38,4% που κατέχει σήμερα το σήμα Καραμολέγκος.
Από την πτώση της Κατσέλης έχουν αλλάξει αρκετά στην αγορά του ψωμιού του τοστ με τα δύο σημαντικότερα στοιχεία να είναι η αύξηση των μεριδίων των προϊόντων που φέρουν το σήμα των σούπερ μάρκετ (σ.σ. τα οποία επίσης παράγονται σε μεγάλο βαθμό από την Καραμολέγκος αλλά και την Κρις Κρις) καθώς και η είσοδο της Παπαδόπουλος στην συγκεκριμένη αγορά κινούμενε κυρίως στα premium προϊόντα.
Πηγή: news247
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΚαραμολέγκοςΚατσέληςΟικονομία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων