14:39 | 10/10/16
Απόβαση στην Ελλάδα ετοιμάζουν τους επόμενους μήνες διεθνή σήματα από τον χώρο της ένδυσης, του φαγητού και όχι μόνο - Απο που ξεκινάνε, πότε έρχονται, ποιοι τα φέρνουν
Η Ελλάδα αρχίζει να μπαίνει ξανά στο στόχαστρο διεθνώς αναγνωρισμένων σημάτων και μεγάλων αλυσίδων καθώς όλα δείχνουν ότι τα χειρότερα πέρασαν.Το τελευταίο διάστημα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που από την φάση της ανακοίνωσης εισόδου στην ελληνική αγορά έχουμε περάσει σε αυτό της φυσικής παρουσίας.
Ας δούμε ποιες είναι οι πέντε περιπτώσεις που είναι ένα βήμα πριν την είσοδο τους στην ελληνική αγορά και την μία που βρίσκεται με "μετέωρο βήμα".
1. Forever 21
Αρχές του 2017 αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του το πολυαναμενόμενο - από τον γυναικείο πληθυσμό κυρίως - Forever 21. O χώρος έχει βρεθεί και θα αποτελέσει το κατάστημα ναυαρχίδα για την επέκταση της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα. Πρόκειται για το χώρο που φιλοξενούσε το κατάστημα Sprider στην Ερμού στην διασταύρωση με την οδό Ευαγγελίστριας. Το συγκεκριμένο κατάστημα μετά από χρόνια εγκατάλειψης βρίσκεται σε φάση ριζικής ανακαίνισης και αναμένεται να παραδοθεί έως το τέλος του έτους στην ελληνικών συμφερόντων Tener Managment Europe που έχει αναλάβει την επέκταση της Forever 21 στην χώρα μας καθώς και σε άλλες χώρες της Ευρώπης όπως Βουλγαρία και Πολωνία που ήδη έχει παρουσία.
Η Forever 21 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της ένδυσης η οποία δεν έχασε στα 30 χρόνια της πορεία της τον οικογενειακό της χαρακτήρα. Για το 2017 έχει στόχο να πραγματοποιήσει πωλήσεις ύψους 8 δισ. ευρώ και να ανοίξει 600 καταστήματα σε όλο τον κόσμο σε ορίζοντα τριετίας. Στην Ευρώπη ήρθε πριν μία πενταετία με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στο Λονδίνο και πλέον έχει παρουσία σχεδόν σε όλη την Γηραιά Ήπειρο.
2. Under Armour
Από την Αμερική αλλά από τον χώρο της αθλητικής ένδυσης η δεύτερη νέα άφιξη. H Under Armour είναι μία σχετικά νέα εταιρεία καθώς δημιουργήθηκε πριν από 20 χρόνια από τον 23χρόνο τότε Kevin Plank. Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της είναι ταχύτατη και ήδη έχει αρχίσει να αποτελεί ένα μόνιμο πονοκέφαλο στους εδραιωμένους παίκτες του χώρου. Στην Ελλάδα τα προϊόντα της είχαν μία μικρή παρουσία η οποία όμως έχει αρχίσει να γίνεται πιο αισθητή καθώς την αντιπροσωπεία ανέλαβε ο όμιλος Φάις γνωστότερος από την πάλαι ποτέ εισηγμένη στο χρηματιστήριο Elmec Sport, η οποία μεταξύ των άλλων εισήγαγε τότε και τα Nike στην Ελλάδα.
3. H&M brand
Το όνομα δεν είναι γνωστό ούτε και το σημείο που πρόκειται να ανοίξει καθώς η διοίκηση της H&M κρατάει κλειστά στα χαρτιά της. Όμως όπως έχει ανακοινώσει, πριν από ένα περίπου χρόνο με αφορμή το άνοιγμα του καταστήματος στην Ερμού, μέσα στο 2017 ο σουηδικός όμιλος θα έχει παρουσία στην χώρα μας με ένα δεύτερο σήμα το οποίο διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο του. Από τα σήματα Cheap Monday, & other stories, Monki, Weekday και COS περισσότερες πιθανότητες δίνονται στο τελευταίο που τιμολογιακά κινείται λίγο πιο ακριβά από ότι η H&M.
4. Wyndham Group
Σε κάτι λιγότερο από δύο μήνες η μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο με 8.000 ξενοδοχεία σε 73 χώρες θα έχει παρουσία και στην Ελλάδα. Το πρώτο της ξενοδοχείο που θα φέρει το όνομα Wyndham Grand Athens θα ανοίξει τις πόρτες του, σε συνεργασία με την ελληνική Zeus International, την 1η Δεκεμβρίου στην πλατεία Καραϊσκάκη και όλα δείχνουν ότι είναι το πρώτη βήμα για μία περαιτέρω δυναμική επέκταση.
5. Mado
Θέμα ημερών είναι και η διπλή επέκταση στην Θεσσαλονίκη (Βενιζέλου 8 και Νίκης 65) της μεγαλύτερης τουρκικής αλυσίδας καφεζαχαροπλαστείων Mado (από όπου και η κεντρική φωτογραφία του θέματος) η οποία διαθέτει περισσότερα από 400 καταστήματα σε αρκετές χώρες όπως Αυστραλία, Χονγκ Κονγκ , Κορέα, Λίβανο κ.α. Σε αρκετούς Έλληνες είναι γνωστή από το κατάστημα που διατηρεί εδώ και δεκαετίες στον πεζόδρομο της Ιστικλάλ στην Κωνσταντινούπολη.
+1 Burger King
Δεν φαίνεται να έχει βγει από την κατάψυξη το θέμα της έλευσης της Burger King στην χώρα μας. Μπορεί η επίσημη ανακοίνωση που να την βάζει στον χάρτη επέκτασης να μετράει ήδη δύο χρόνια όμως τίποτα δεν προχωράει. Η δομή δεν έχει αλλάξει προς το παρόν (σ.σ. παραμένει να διαθέτει Γενικό Διευθυντή Ελλάδος) όμως δεν έχει δοθεί το πράσινο φως από την Burger King SouthEast Europe για περαιτέρω κινήσεις ή για οριστική αποχώρηση από την χώρα.
Πηγή: news247.gr
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαεπιχειρήσειςΟικονομία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων