Καρφί του Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ κατά Βενιζέλου: «Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ και όχι αυλικός» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Καρφί του Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ κατά Βενιζέλου: «Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ και όχι αυλικός»

18:23 | 4/11/16
karfi-toy-dieythynth-toy-pasok-kata-benizeloy-egw-eimai-pasok-kai-oxi-aylikos

Προς το τέλος της εξέτασής του στην Επιτροπή για τα δάνεια κομμάτων και ΜΜΕ, ο κ. Φάμελλος ζήτησε από τον Γενικό Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ να τοποθετηθεί επί των δηλώσεων Βενιζέλου για την αναγκαιότητα να προκύψει συνεργασία μεταξύ ΠΑΣΟΚ - ΝΔ

«Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ, δεν ήμουν ποτέ αυλικός κάποιου προέδρου» είπε επί λέξει ο κ. Σαλαγιάννης, προσθέτοντας εκ των υστέρων ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι βουλευτής του κόμματος και πως ο ίδιος δεν έχει ακούσει τέτοια δήλωση.

Την πρώτη απάντηση επισήμανε και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αννέτα Καββαδία, δίνοντας κι άλλες διαστάσεις στο έμμεσο καρφί του Σαλαγιάννη κατά του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών