Ολυμπία Οδός: Με αντίπαλο τον χρόνο τα έργα, θα τα καταφέρει για Μάρτιο; | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ολυμπία Οδός: Με αντίπαλο τον χρόνο τα έργα, θα τα καταφέρει για Μάρτιο;

13:06 | 17/11/16
olympia-odos-me-antipalo-ton-xrono-ta-erga-tha-ta-kataferei-gia-martio

Άνιση μάχη με το χρόνο δίνουν οι κατασκευαστές της Ολυμπίας Οδού καθώς ο χρονικός ορίζοντας που έχει δώσει η Ε.Ε. για τον ερχόμενο Μάρτιο βρίσκει το έργο με αρκετές εκκρεμότητες

Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com είναι σχεδόν απίθανο να παραδοθεί το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου και γίνεται προσπάθεια για να ολοκληρωθεί ο Ανισόπεδος Κόμβος του Κιάτου καθώς και τα πρώτα χιλιόμετρα μετά από αυτόν.

Στη Σήραγγα Πλατάνου προχωρά με ταχείς ρυθμούς η μόνιμη επένδυση. Η διάνοιξη της Σήραγγας Πλατάνου δυσκόλεψε αρκετά την κατασκευάστρια εταιρεία. Επίσης στις Σήραγγες των Μαύρων Λιθαριών όπως και σε εκείνες της Παναγοπούλας έχουν ξεκινήσει εργασίες δοκιμών των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων προκειμένου τον Μάρτιο να είναι έτοιμες. Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη Σήραγγα Παναγοπούλας έχει μήκος 4χλμ και θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα, μετά από εκείνη των Τεμπών στον Αιγαίου και του Δρίσκου στην Εγνατία.

Σχετικά με την αρχαιολογική ανασκαφή και άρα εμπλοκή στο Καμάρι σε τμήμα 500 μέτρων, αυτό συνεχίζεται ακόμα, όμως όπως σημειώνεται υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία και ελπίζεται ότι σύντομα το σημείο αυτό θα ελευθερωθεί.

Στο Δερβένι σε μία από τις μεγάλες εμπλοκές με το Σιδηρόδρομο τα νέα είναι καλά, καθώς σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com η ΜΕΤΚΑ που διεξάγει στο σημείο τα σιδηροδρομικά έργα, εκτελεί με πολύ καλούς ρυθμούς τα 2 τεχνικά που χρειάζονται για να ελευθερωθεί ο δρόμος. Μέχρι τον Δεκέμβριο αναμένεται το ανατολικό τμήμα να ολοκληρωθεί και μέχρι τον Απρίλιο το δυτικό.

Στις Καμάρες, στο πιο δύσκολο ίσως σημείο σε όλο τον άξονα από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα, τα έργα προχωρούν αλλά όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, η κατάσταση της εργολαβίας όπως παρελήφθη από τη ΜΕΤΚΑ ήταν απογοητευτική.

Στα υπόλοιπα τμήματα η "μάχη με το χρόνο" συνεχίζεται και μεγάλος στόχος είναι να μην μείνουν μεγαλύτερες εκκρεμότητες από τις αναμενόμενες.

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών