Τι συμβουλεύει η ΕΕΤΤ τους καταναλωτές για τις γιορτές | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Τι συμβουλεύει η ΕΕΤΤ τους καταναλωτές για τις γιορτές

17:49 | 19/12/16

Συμβουλές για ταξίδια στο εξωτερικό ή το εσωτερικό, για ταχυδρομικές παραγγελίες και αποστολές

Συστάσεις προς τους καταναλωτές με σκοπό την προστασία τους για την
εορταστική περίοδο απευθύνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ δίνει τις παρακάτω συμβουλές:

Για ταξίδια στο εξωτερικό ή το εσωτερικό
  • Επικοινωνήστε πριν την αναχώρηση με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας, στην οποία είστε συνδρομητής, για να ενημερωθείτε για τον τρόπο που θα χρεωθείτε κατά την παραμονή σας στο εξωτερικό.
  • Λάβετε υπόψη ότι οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας υποχρεούνται πλέον να χρεώνουν κάθε συνδρομητή που ταξιδεύει σε χώρα της ΕΕ, καθώς επίσης στο Λιχτενστάιν, στην Ισλανδία και στη Νορβηγία, με τις χρεώσεις που ισχύουν για αυτόν στην Ελλάδα (σύμφωνα με το πρόγραμμα τηλεφωνίας που διαθέτει), προσαυξημένες ενδεχομένως με επιπλέον χρέωση, η οποία δεν δύναται να υπερβαίνει τα 0,05/λεπτό ομιλίας (χωρίς ΦΠΑ), 0,02/SMS (χωρίς ΦΠΑ) και 0,05/ΜΒ (χωρίς ΦΠΑ).
  • Όταν βρίσκεστε κοντά στα σύνορα της χώρας μας, απενεργοποιείστε την αυτόματη αναζήτηση δικτύου και «κλειδώστε» τη συσκευή σας στο δίκτυο του παρόχου σας, ώστε να αποφύγετε ανεπιθύμητες χρεώσεις περιαγωγής.
Για ταχυδρομικές παραγγελίες και αποστολές
  • Παραγγείλετε εγκαίρως τα χριστουγεννιάτικα δώρα σας ειδικά από τα ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού.
  • Πριν παραγγείλετε από το εξωτερικό και ειδικά εκτός ΕΕ, ενημερωθείτε πρώτα για ενδεχόμενες χρεώσεις εκτελωνισμού, φόρων, δασμών κλπ.
  • Μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση επίδοσης για να παραλάβετε με άνεση. Συνεννοηθείτε με την εταιρία ταχυμεταφορών για τυχόν πρόσθετη χρέωση, σε περίπτωση διαφορετικής περιοχής εξυπηρέτησης ή τρόπου επίδοσης.
  • Αν παρατηρήσετε σημάδια φθοράς στο δέμα σας, μπορείτε να παραλάβετε, δηλώνοντας την επιφύλαξή σας κατά την παραλαβή ή εντός της επόμενης ημέρας.
  • Για τυχόν προβλήματα, απευθυνθείτε άμεσα στον πάροχο, αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο παραγγείλατε το δέμα σας.
  • Για το πλησιέστερο ταχυδρομικό σημείο εξυπηρέτησης ΕΛΤΑ ή εταιρίας ταχυμεταφορών, επιλέξτε την εφαρμογή του Γεωγραφικού Συστήματος Ταχυδρομείων από το website της ΕΕΤΤ ή κατεβάστε την εφαρμογή «EETT Postal» για iOS και Android.
Για αγορές ραδιοεξοπλισμού και τηλεπικοινωνιακού τερματικού εξοπλισμού -όπως είναι κινητές και φορητές συσκευές, τηλεκατευθυνόμενα παιχνίδια, ασύρματα τηλέφωνα κ.ά.- επιδείξετε προσοχή ώστε αυτά να:
  • Φέρουν τη σήμανση CE σε ανεξίτηλη μορφή στην συσκευή, στη συσκευασία και στα συνοδευτικά έγγραφα.
  • Αναγράφουν ευδιάκριτα στη συσκευή τον τύπο/μοντέλο και το όνομα του κατασκευαστή.
  • Περιλαμβάνουν στα συνοδευτικά έγγραφα Δήλωση Συμμόρφωσης (Declaration of Conformity - DoC) του κατασκευαστή με το ευρωπαϊκό πλαίσιο ή σαφή αναφορά για την ανεύρεσή της.
Συγκρίνετε τιμές και χαρακτηριστικά για να επιλέξετε υπηρεσίες τηλεφωνίας, Internet και ταχυμεταφορών:
  • Επισκεφθείτε το «Pricescope», το Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων της ΕΕΤΤ και συγκρίνετε λιανικές τιμές για τα εμπορικά διαθέσιμα προϊόντα σταθερής τηλεφωνίας, κινητής και Internet, καθώς και για υπηρεσίες ταχυμεταφορών.

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών