14:29 | 16/2/17
Διαφωνίες στο εσωτερικό της ΝΔ έχουν προκύψει από χθες με αφορμή την πρόταση της Gucci για τη διοργάνωση μιας επίδειξης μόδας υψηλής ραπτικής στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και την άρνηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου
Τα πιο μετριοπαθή στελέχη του κόμματος κράτησαν από νωρίς χαμηλούς τόνους αντιλαμβανόμενα τη σοβαρότητα του ζητήματος, ενώ και επισήμως το Μοσχάτο τοποθετήθηκε επί του ζητήματος με προσοχή.Συγκεκριμένα δια της τομεάρχη πολιτισμού Όλγας Κεφαλογιάννη η ΝΔ σημείωσε ότι «ο Παρθενώνας αποτελεί μοναδικό μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς με ισχυρούς, διαχρονικούς συμβολισμούς και ανεκτίμητη αξία. Αυτή η αξία ορίζει σε μεγάλο βαθμό και τα όρια της χρήσης του. Υπάρχουν μνημεία αδιαπραγμάτευτα, εκτός συναλλαγής, όπως υπάρχουν δεκάδες άλλα μνημεία ή χώροι, στην Αθήνα, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα, που μπορούν, πάντα με κανόνες, να αξιοποιηθούν για την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς».
Η κ. Κεφαλογιάννη δεν απέφυγε βεβαίως να στρέψει τα πυρά της στο υπουργείο Πολιτισμού το οποίο κατηγόρησε γιατί δεν εξέτασε το θέμα σε πρώτο στάδιο, πριν αυτό φτάσει να συζητηθεί στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και δεν πρότεινε εναλλακτικές. Ακόμη και αυτή η τοποθέτηση ωστόσο εντάσσεται σε μια γραμμή εμφανώς μετριοπαθή που δείχνει ότι η αξιωματική αντιπολίτευση δεν θέλησε να σηκώσει τους τόνους για ένα ζήτημα το οποίο προκάλεσε ομολογουμένως έριδες δεν αποτελεί όμως γόνιμο έδαφος για αντιπολίτευση.
Την ίδια στιγμή ωστόσο που το Μοσχάτο κρατούσε χαμηλούς τόνους, μέλη της ηγετικής ομάδας της ΝΔ προεξάρχοντος του αντιπροέδρου της Άδωνη Γεωργιάδη αντιδρούσαν, εξαπολύοντας τα βέλη τους στην κυβέρνηση και στην Αριστερά εν γένει. Αμετροεπής ως συνήθως ο κ. Γεωργιάδης, έδωσε το στίγμα της λαϊκίστικης στάσης που επρόκειτο να τηρήσει και στο συγκεκριμένο θέμα μέσω του λογαριασμού του στο twitter αναδημοσιεύοντας αναρτήσεις και άρθρα που καυτηρίαζαν τη στάση της κυβέρνησης στο ζήτημα κι έκαναν λόγο για «υποκρισία και οπισθοδρόμηση του αισχίστου είδους».
Ο κ. Γεωργιάδης και οι πιστοί διαδικτυακοί ακόλουθοί του επιχείρησαν μάλιστα να ταυτίσουν το αίτημα του οίκου Gucci με την προ ετών διαμαρτυρία μελών του ΚΚΕ τα οποία είχαν σηκώσει πανό στον ιερό βράχο. Η ροπή τους προς τον λαϊκισμό είναι δε τέτοια που δεν σκέφτηκαν καν ότι το ΚΚΕ δεν είχε ζητήσει ούτε είχε λάβει βεβαίως καμία άδεια. Αφήστε που αυτό είχε συμβεί επί διακυβέρνησης Σαμαρά. Θυμήθηκαν επιπλέον άλλες παλαιότερες ιστορίες όπως για παράδειγμα ότι το 1951 είχαν φωτογραφηθεί με φόντο τις Καρυάτιδες μοντέλα του οίκου Dior.
Στη γραμμή Γεωργιάδη κινήθηκαν και άλλα, μικρότερα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ανάμεσα στα οποία πολλά στελέχη της Δράσης που πρόσφατα δέχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στους κόλπους της ΝΔ. Μπορεί λοιπόν επισήμως το κόμμα να μην θέλησε να ταυτιστεί με τους ακραίους στο εσωτερικό του που είδαν κυβερνητικό δάκτυλο ακόμη και πίσω από την άρνηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου στη Gucci, ωστόσο στην Πειραιώς δεν μπορούν να αγνοήσουν ότι για μια ακόμη φορά μια διόλου ευκαταφρόνητη μερίδα στελεχών συντάχθηκε με την ακραία ρητορική του Άδωνη Γεωργιάδη τις επιλογές του οποίου εκ των πραγμάτων χρεώνεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος τον έχρισε αντιπρόεδρο.
Σχετικές ετικέτες:ΑκρόποληΝΔοίκος GucciΠολιτική
Σχετικά άρθρα