12:00 | 3/3/17
30 ομάδες θα διαγωνιστούν στην κατηγορία Γυμνασίου και 12 στην OPEN Δημοτικού
Με παρακαταθήκη τις δύο περσινές πρώτες θέσεις στον Πανελλήνιο των ομάδων Γυμνασίου από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας,ξεκινούν φέτος οι διαγωνισμοί της ρομποτικής με τους μαθητές να ξεδιπλώνουν το ταλέντο, τις επιστημονικές τους δεξιότητες και τις ρομποτικές κατασκευές τους.
Πιο συγκεκριμένα, 30 ομάδες θα διαγωνιστούν στην κατηγορία Γυμνασίου και 12 στην OPEN δημοτικού, την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017, στη φιλόξενη αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου ΕΠΑΛ Πάτρας.
Για 2η συνεχή χρονιά, ο διαγωνισμός με θέμα «Η πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου» απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθητές/τριες Γυμνασίου και για 3η συνεχή χρονιά, ο διαγωνισμός με θέμα «Οχήματα και μεταφορές του αύριο», απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δημοτικού.
Τρείς από τις δώδεκα ομάδες των δημοτικών σχολείων διεκδικούν την πρόκριση στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημοτικών WRO Hellas και αντίστοιχες ή όσες ξεπεράσουν τους 400 από τους 700 βαθμούς για την πρόκριση, στον 2ο Πανελλήνιο διαγωνισμό Γυμνασίων.
Η δοκιμασία του Γυμνασίου αναφέρεται στην περιπετειώδη πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που διέσχισε και κατέκτησε όλο το γνωστό κόσμο της εποχής του. Η διαδρομή πραγματοποιείται πάνω σε ένα χάρτη και τα ρομπότ πρέπει να ακολουθήσουν τη διαδρομή που «χάραξε» ο Μ. Αλέξανδρος και να ολοκληρώσουν τις δοκιμασίες που θα συναντήσουν (την Περσέπολη και τον Γόρδιο δεσμό)!
Στα δημοτικά, οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τα προτεινόμενα εκπαιδευτικά πακέτα για να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν και να κατασκευάσουν μια ολοκληρωμένη ρομποτική κατασκευή-μοντέλο, η οποία θα πρέπει να προσομοιώνει το θέμα του διαγωνισμού «Οχήματα και μεταφορές του αύριο», με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Scratch.
O Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ), κ. Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος δήλωσε σχετικά: «Ακριβώς τέτοιον καιρό πέρυσι δήλωνα αισιόδοξος για τη φετινή χρονιά και όντως περισσότερα Γυμνάσια ασχολήθηκαν με την εκπαιδευτική ρομποτική. Η παράδοση που δημιουργείται σταδιακά στην Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας αποφέρει καρπούς με τις επιτυχίες και τις πρωτιές των μαθητών/τριών. Συγχαίρω εκπαιδευτικούς, γονείς και κυρίως τα παιδιά για τη διάθεση και κυρίως τη συμμετοχή τους. Τέλος, ευχαριστώ τις επιτροπές (οργανωτική και επιστημονική) με συντονιστή τον κ. Άρη Λούβρη από την ΠΔΕΔΕ για την ανάδειξη της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη Δυτική Ελλάδα και εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στις ομάδες που θα μας εκπροσωπήσουν στους τελικούς Πανελλήνιους, στην Αθήνα, στις 18 Μαρτίου».
Οι μαθητικοί Διαγωνισμοί Εκπαιδευτικής Ρομποτικής διεξάγονται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας διάδοσης της νέας εκπαιδευτικής μεθόδου STEM (Science-Technology-Engineering-Mathematics) στον τρόπο διδασκαλίας και εκπαίδευσης. Μακροπρόθεσμα, η STEM μπορεί να δώσει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε διαδραστικές δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.
Σχετικές ετικέτες:Αχαΐαδιαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικήςΕλλάδαΠάτραΠελοπόννησοςρομποτικήΤεχνολογία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων