Τι να πείτε και τι να μην πείτε στους επενδυτές | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Τι να πείτε και τι να μην πείτε στους επενδυτές

14:25 | 22/4/17

Οι βασικοί κανόνες για να δημιουργήσετε καλή εντύπωση

Στην καριέρα μου, έχω μάθει κάποιους βασικούς κανόνες αναφορικά με τη συνεργασία μου με επενδυτές.
Η τήρηση αυτών των κανόνων είναι κρίσιμη για να συγκεντρώσετε τα κεφάλαια που θέλετε και να κάνετε μια καλή εντύπωση.

του Ιμπραήμ ΑλΧουσεϊνί*

Ιδού λοιπόν τρία μυστικά της επιτυχίας:

Προετοιμαστείτε κατάλληλα

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά πραγματικά αρκετοί επιχειρηματίες δεν εμβαθύνουν τη γνώση τους ή δεν ξέρουν πόση εξειδικευμένη γνώση απαιτείται. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε το οικοσύστημα στο οποίο ανήκετε. Εξάλλου, η επιτυχία συνδέεται άμεσα με το να εκτιμάτε προς τα πού θα κινηθεί η αγορά.

Δείξτε ότι έχετε έναν πειστικό δρόμο προς την κερδοφορία και εξηγήστε με σαφήνεια πώς θα χρησιμοποιηθούν τα κεφάλαια του επενδυτή. Και μην ξεχνάτε το επιχειρηματικό σας πλάνο: η εκτέλεση είναι το 90% του παιχνιδιού. Πώς θα ξοδέψετε το κεφάλαιο για να δημιουργήσετε μια βιώσιμη και κερδοφόρα επιχείρηση;

Σπρώξτε τα προσωπικά ζητήματα στο παρελθόν

Αν αυτή δεν είναι η πρώτη σας επιχειρηματική απόπειρα, μάλλον αναμένεται από σας να μιλήσετε λεπτομερώς για το παρελθόν σας. Το να έχετε ασχοληθεί ξανά με τις επιχειρήσεις μπορεί να είναι και καλό, αλλά οι επενδυτές θα θελήσουν να μάθουν τι σας ώθησε σε αυτό το νέο πρότζεκτ, γιατί εγκαταλείψατε παλαιότερες επιχειρηματικές εμπλοκές σας και, βεβαίως, σε τι κατάσταση παραδώσατε τις επιχειρήσεις σας. Με άλλα λόγια: είστε αρκετά σταθερός και αφοσιωμένος για να αξίζετε την επένδυσή τους;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βγάλει τους …σκελετούς απ’ τη ντουλάπα προτού συναντηθείτε με έναν επενδυτή. Εξηγήστε τι διδάγματα αντλήσατε από τις αποτυχίες σας. Μ αυτό τον τρόπο, ο επενδυτής θα ξέρει ότι είστε ευθύς και έμπειρος. Κι αν υπάρχουν προσωπικά ζητήματα που επηρεάζουν κρίσιμα άτομα στην εταιρεία, επιλύστε τα προτού αναζητήσετε χρηματοδότηση.

Να θυμάστε ότι και οι επενδύσεις μπορούν να αποτύχουν

Μην υποτιμάτε τους κινδύνους που συνδέονται με την επιχείρησή σας μιλώντας λες και όλα είναι σίγουρα και δεδομένα. Αυτό δείχνει έλλειψη κατανόησης εκ μέρους σας. Εξάλλου, δεν πρόκειται για παρουσίαση για πωλήσεις, αλλά για μια πρόσκληση για συνεργασία. Καμία επένδυση δεν έχει …ανοσία στην αποτυχία, όσο ελκυστική κι αν είναι. Και μπορεί η αισιοδοξία εκ μέρους σας να είναι ευπρόσδεκτη, αλλά η αλαζονεία κάνει σίγουρα αρνητική εντύπωση.

Επιπλέον, μην πείτε ποτέ σε επενδυτή ότι δεν έχετε ανταγωνιστές. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γενικά, και δείχνει απλά ότι δεν έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα. Ο ανταγωνισμός είναι καλός. Δείξτε στον επενδυτή ότι έχετε κάνει την έρευνα αγοράς σας και μιλήστε για τις ανάγκες της αγοράς και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναγνωρίστε τους κινδύνους και σπεύστε να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήματα που μπορεί να έχει ο επενδυτής σας.

Σε κάθε περίπτωση, η γνώση της αγοράς μαζί με την ελαστικότητα, την ειλικρίνεια και την ταπεινότητα είναι στοιχεία που εκτιμώνται από οποιονδήποτε υποψήφιο επενδυτή.

* Ο Ιμπραήμ ΑλΧουσεϊνί είναι ιδρυτής του The Husseini Group.

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών