00:50 | 2/8/17
«Ο χρήστης θα πληρώνει τόσο χρόνο, όσο χρειάζεται, και η χρέωση δεν θα γίνεται πλέον ανά ώρα», αναφέρει η αντιδήμαρχος Οικονομικών
Ξεκινά αύριο η εκπαίδευση υπηρεσιακών παραγόντων και υπαλλήλων του Δήμου Θεσσαλονίκης στο νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης που θα εφαρμοστεί στην πόλη και φιλοδοξεί να διευκολύνει τους χρήστες και να μειώσει την κυκλοφοριακή επιβάρυνση στο αστικό περιβάλλον. Παράλληλα, την Πέμπτη θα γίνουν στην οδό Ολυμπιάδος οι πρώτες διαγραμμίσεις, στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής του νέου συστήματος, αρχικά στην τρίτη κοινότητα και στη συνέχεια στην πρώτη.
«Πρόκειται για μια κίνηση πρωταρχικής σημασίας για τη διοίκηση και το Δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης θα είναι ευέλικτο, λειτουργικό και δίκαιο για τον πολίτη. Ο χρήστης θα πληρώνει τόσο χρόνο, όσο χρειάζεται, και η χρέωση δεν θα γίνεται πλέον ανά ώρα, αλλά ανά λεπτό, δίνοντας τη δυνατότητα στον καθένα να πληρώσει για όσο χρόνο χρειάζεται τη θέση στάθμευσης» αναφέρει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η αντιδήμαρχος Οικονομικών, Άννα Αγγελίδου.
Διευκρινίζει, παράλληλα, ότι οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το νέο σύστημα μέσω εφαρμογής για κινητό τηλέφωνο ή αγοράζοντας προπληρωμένο χρόνο από τα περίπτερα ή τα σούπερ μάρκετ. «Πιστεύουμε ότι επειδή ακριβώς το νέο σύστημα θα είναι εύχρηστο και δίκαιο, ο χρήστης θα το αγκαλιάσει και έτσι θα βελτιωθεί σημαντικά η κατάσταση στην πόλη σε ό,τι αφορά την παράνομη στάθμευση και το κυκλοφοριακό» προσθέτει.
Την εφαρμογή του συστήματος θα ελέγχουν δημοτικοί υπάλληλοι με τη χρήση ηλεκτρονικού μηχανήματος ενώ τις κλήσεις θα βεβαιώνει η δημοτική αστυνομία. Οτιδήποτε αφορά το νέο σύστημα θα παρακολουθεί η επιτροπή παρακολούθησης του έργου, στην οποία συμμετέχουν υπάλληλοι από τη διεύθυνση προσόδων και πόρων και τις υπηρεσίες οικονομικών, επιχειρησιακού προγραμματισμού, δημοτικής αστυνομίας και βιώσιμης κινητικότητας.
Η διαδικασία των διαγραμμίσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο ενώ από την πιλοτική λειτουργία του νέου συστήματος θα εξαρτηθεί και ο ακριβής χρόνος έναρξης της κανονικής του λειτουργίας.
Σε κάθε περίπτωση η κ. Αγγελίδου διευκρινίζει ότι «η διάθεση του Δήμου Θεσσαλονίκης δεν είναι φοροεισπρακτική καθώς κύριο μέλημα του δήμου είναι να υπάρχει μια ευταξία στη στάθμευση, να αποτρέπονται οι πολίτες να διπλοπαρκάρουν και να κλείνουν διαβάσεις με τα οχήματά τους, να υπάρχει μια καλή λειτουργία όλης της κυκλοφορίας».
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαΘεσσαλονίκη
Σχετικά άρθρα