Ν. Δρανδάκης: Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat έχει έδρα στην Ελλάδα και φορολογείται κανονικά | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ν. Δρανδάκης: Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat έχει έδρα στην Ελλάδα και φορολογείται κανονικά

16:25 | 30/9/17

Για υποχρέωση της Πολιτείας να θεσπίσει κανόνες, βάσει των οποίων θα λειτουργούν οι εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών έκανε λόγο ο ιδρυτής και CEO της Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης

"Την υποχρέωση της πολιτείας να θεσπίσει κανόνες με τους οποίους θα λειτουργούν οι εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών" αναγνώρισε μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7  και στο Live News με το Δημήτρη Χατζηνιοκόλα ο ιδρυτής και CEO της Taxibeat Νίκος Δρανδάκης, μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε σχετικό προσχέδιο νομοσχεδίου του Υπουργείου Μεταφορών που διέρρευσε.

Ο κ. Δανδράκης ανέφερε ότι η κύρια διαφωνία με το υπουργείο συνίσταται στις τριετείς συμβάσεις που φέρεται να προτείνει το Υπουργείο να συνάπτονται μεταξύ των εταιρειών και των οδηγών ταξί, ενώ επιβεβαίωσε ότι στη συνάντησή του με τον Υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο υπουργός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών.

Ο κ. Δανδράκης ανέφερε επίσης ότι το ελληνικό τμήμα της εταιρείας έχει έδρα στην Ελλάδα και φορολογείται κανονικά, ενώ διέψευσε φήμες που τον παρουσίαζαν να έχει συναντηθεί με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη. Παράλληλα, ο κ. Δανδράκης διέψευσε και ότι ανήκει στη ΝΔ.

Σπίρτζης: Βάζουμε κανόνες στην αγορά των ταξί

Μία μέρα νωρίτερα, μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, είπε, μεταξύ άλλων:

"Είναι αναγκαιότητα για τη χώρα μας να βάλουμε κανόνες που θα θεραπεύουν. Ρυθμίζουμε, βάζουμε κανόνες δηλαδή που δεν υπάρχουν στις εταιρείες διαμεσολάβησης, ώστε να μην εμφανίζονται οι εταιρείες που νοικιάζουν αυτοκίνητα με οδηγό ως ταξί. Πρέπει να θεσμοθετηθούν συγκεκριμένοι κανόνες για να μπορέσουμε να έχουμε αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου. Για να μπορέσουμε να έχουμε συνθήκες ίσου ανταγωνισμού".

Μάλιστα, ο υπουργός εξαπέλυσε επίθεση στην αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά και τις προηγούμενες κυβερνήσεις γενικότερα, καθώς όπως είπε δεν υπήρχε κανένα νομικό πλαίσιο που να ρυθμίζει την αγορά των ταξί.

πηγή

Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών