Ryanair: Χρυσάφι στα πόδια των πιλότων για να γλυτώσει το φιάσκο των ακυρώσεων | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ryanair: Χρυσάφι στα πόδια των πιλότων για να γλυτώσει το φιάσκο των ακυρώσεων

17:30 | 20/9/17

Μπόνους 12 χιλιάδων ευρώ και πολλά έξτρα δίνει η Ryanair σε μία προσπάθεια να πείσει το προσωπικό την να μην πάρει άδεια - Προς ποια εταιρεία φιλοροούν οι πιλότοι της

Ο θρασύς και προκλητικός Michael O'Leary, το αφεντικό της Ryanair, παραδέχθηκε ότι η εταιρεία του "τα έκανε θάλασσα" με αφορμή την τεράστια ακύρωση πτήσεων που θα λάβει χώρα έως και τις 31 Οκτωβρίου.

Σε μία προσπάθεια να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα έστειλαν χθες sms προς τους πιλότους που τους καλούσαν να μην κάνουν χρήση της άδειας τους το μέχρι το τέλος Οκτωβρίου με αντάλλαγμα μπόνους 12 χιλιάδων ευρώ. Το παραπάνω ποσό  θα πληρωθούν όμως τον Νοέμβριο του επόμενου έτους υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν συμπληρώσει 800 ώρες πτήσεις έως τον Οκτώβριο του 2018 στην Ryanair.

O λόγος της μεγάλης αυτής καθυστέρησης δεν είναι άλλος από την μαζική φυγή που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα προς ανταγωνιστική εταιρεία low cost. Πρόκειται για την Norwegian που όπως είχαμε αναφέρει και παλαιότερα ανοίγεται δυναμικά και προσφέρει πλέον και υπερατλαντικές πτήσεις χαμηλού κόστους. Ήδη αλλαγή στρατοπέδου φέρεται να έχουν κάνει ήδη 140 πιλότοι της Ryanair.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ τηs Irish Times οι μισθοί των πιλότων της Ryanair ανέρχονται σε ετήσια βάση (στοιχεία 2015) σε 62.500 ευρώ μεικτά που είναι ο βασικός για αυτή την εξειδίκευση (και πολύ χαμηλότεροι από αυτού που προσφέρει η Aegean).

Αντίστοιχα για τους πρώτους αξιωματικούς οι ετήσιες απολαβές ανέρχονται σε 21.000 ευρώ. Στους συγκεκριμένους έχει προταθεί μπόνους 6.000 ευρώ. Η διοίκηση της Ryanair ανέφερε ότι θα αυξήσει τις ημερήσιες αμοιβές των πιλότων που εργάζονται μακριά από την βάση τους.

Όπως και να έχει το συγκεκριμένο περιστατικό φέρνει στο φως τις αδυναμίες τόσο της Ryanair να διαχειριστεί ένα εσωτερικό της πρόβλημα όσο και την οριακή κατάσταση στην οποία λειτουργούν οι εταιρείες low cost. Δεν αποκλείεται μάλιστα πέρα από την πληγωμένη φήμη της να πληρώσει και σε οικονομικό επίπεδο τόσο λόγω των εκτάκτων εξόδων (μπόνους πιλότων, αποζημιώσεις επιβατών) όσο και από την απώλεια επιβατών που θα κινηθούν σε εναλλακτικές λύσεις.

Με  πληροφορίες από τον Guardian, φωτογραφία αρχείου: AP Photo/Virginia Mayo

Κωστής Χριστοδούλου

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών