14:28 | 22/9/17
Τα πρώτα χαμόγελα άρχισαν να διαγράφονται στην διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη μετά από μία έντονη περίοδο που είχε να κάνει με την ενσωμάτωση του δικτύου της Μαρινόπουλος
Συμπληρώνονται σε λίγες ημέρες επτά μήνες από την ημέρα (1η Μαρτίου 2017) που δημιουργήθηκε η "Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη", κάτω από την οποία εντάχθηκε το σύνολο του δικτύου των καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος. Το μεγάλο στοίχημα για την νέα διοίκηση για ομαλή ένταξη του προσωπικού της Μαρινόπουλος στην οικογένεια Σκλαβενίτη φαίνεται ότι κερδήθηκε σε μεγάλο βαθμό. Θετικά όμως είναι τα μηνύματα και σε ότι αφορά στην επιστροφή των καταναλωτών στα πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος.Σύμφωνα με πληροφορίες ο Αύγουστος ήταν ευχάριστη έκπληξη για την διοίκηση της Σκλαβενίτης καθώς υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις του δικτύου της επαρχίας. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις "διακοπές των Ελλήνων" και στην έξοδο των κατοίκων της Αττικής - περιοχή όπου η Σκλαβενίτης κρατάει με διαφορά τα ηνία - στις ιδιαίτερες πατρίδες τους όπου δεν άλλαξαν συνήθεις και συνέχισαν να ψωνίζουν από τα καταστήματα της αλυσίδας.
Η άνοδος για την περίοδο Ιουλίου - Αυγούστου καταγράφεται και στα στοιχεία των εταιριών μετρήσεων. Παράλληλα και ο Σεπτέμβριος συνεχίζει ανοδικά καθώς έχουν αρχίσει να παραδίδονται σε πόλεις της περιφέρειας ανακαινισμένα και ως "Σκλαβενίτης" καταστήματα του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του NEWS24/7 η διοίκηση της Σκλαβενίτης είναι ικανοποιημένη από την πορεία των πωλήσεων των καταστημάτων που προστέθηκαν καθώς αυτές είναι εντός του στόχου που είχε θέσει και συμφωνήσει με τις πιστώτριες τράπεζες.
Κωστής Χριστοδούλου
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΟικονομίαΣκλαβενίτης
Σχετικά άρθρα