Η νέα τουριστική ταυτότητα της Δυτικής Ελλάδας | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Η νέα τουριστική ταυτότητα της Δυτικής Ελλάδας

12:45 | 4/10/17

"Be Inspired" είναι το μήνυμα με το οποίο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα επιχειρήσει να αναδείξει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα στο εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό της χώρας

Μπορεί άλλες Περιφέρειες της Ελλάδας, όπως της Κρήτης και του Νοτίου Αιγαίου, να είναι πιο προβεβλημένες τουριστικά, λόγω κυρίως της μεγάλης εποχικότητας του καλοκαιριού, ωστόσο και άλλες Περιφέρειες ανεβάζουν ταχύτητα, όπως τα Ιόνια Νησιά, η Πελοπόννησος, η Ήπειρος κ.α.

Η Δυτική Ελλάδα, η οποία είναι με το ένα… πόδι στην Πελοπόννησο (Νομοί Αχαΐας και Ηλείας) και με το άλλο στην Αιτωλοακαρνανία, αρχίζει να αποκτά κι αυτή το δικό της ρόλο. Καιρός ήταν, διότι με το μεγάλο λιμάνι της Πάτρας, με δύο αυτοκινητοδρόμους σύγχρονους που έχουν παραδοθεί (Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός) και με το τρένο που επεκτείνεται (θα φθάσει το 2018 κοντά στο Αίγιο), αποκτά νέα οντότητα.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας λοιπόν, των τεσσάρων εποχών και των πολλαπλών συμβόλων διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό με τα πιο σύγχρονα μέσα για την τουριστικής της προβολής.

Ένας πολύγλωσσος ιστότοπος (western-greece.com), ένα 12σελιδο έντυπο σε πέντε γλώσσες, μία ταινία για τη Δυτική Ελλάδα, τρία βίντεο – ένα για κάθε περιφερειακή ενότητα- και 14 ακόμη μικρότερα για κάθε προορισμό και εμπειρία είναι ορισμένα από τα σύγχρονα εργαλεία που διαθέτει πλέον η Δυτική Ελλάδα στο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο εργαλείων επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που μετά από διαβούλευση και καταγραφή προτάσεων με τους κατά τόπους φορείς, κατέληξαν σε μια ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μπορεί να αποτελέσει έναν διακεκριμένο προορισμό και μια ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπτη. Και όλοι μαζί – Δημόσιος Τομέας, Ιδιωτικός Τομέας και Κοινωνία των Πολιτών – μπορούμε να αναδείξουμε και να προβάλουμε τα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, βάσει των σύγχρονων αναγκών των ταξιδιωτών και των διεθνών τάσεων, με σεβασμό στο περιβάλλον, τον πολιτισμό και την παράδοση του τόπου, διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο τις αξίες της φιλοξενίας και της προσφερόμενης αυθεντικής εμπειρίας,» τόνισε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας κατά την παρουσίαση του τουριστικού σχεδιασμού.

Επισήμανε ακόμη ότι «η διαμόρφωση ενός τέτοιου τουριστικού προϊόντος για τη Δυτική Ελλάδα μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και τους παραγωγούς προϊόντων και υπηρεσιών, να προσελκύσει νέες επενδύσεις, να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της περιοχής μας, να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο, να δημιουργήσει θέσεις εργασίας και να εξασφαλίσει βιώσιμη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη.»

Ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κώστας Καρπέτας, ανέφερε ότι στο Λιμάνι της Πάτρας καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 12%, στο αεροδρόμιο του Ακτίου 21,2% , 13% στο αεροδρόμιο Αράξου και 15% στο λιμάνι του Κατακόλου.

Εκ μέρους του ΣΕΤΕ, το μέλος του Δ.Σ. Αγάπη Σμπώκου παρέπεμψε στην εξαιρετική συνεργασία που είχε ο ΣΕΤΕ με τουριστικούς, επαγγελματικούς και τοπικούς παράγοντες της περιοχής, προκειμένου να καταγραφούν οι ανάγκες, αλλά και οι ιδιαιτερότητες της κάθε περιφερειακής ενότητας. Περιέγραψε «άρτια δομημένο και σύγχρονο το σχέδιο για την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας», τονίζοντας ότι η υλοποίηση του αποτέλεσε σημαντική πρόκληση και για τον ΣΕΤΕ.

Τα βήματα που ακολουθήθηκαν μέχρι και το τελικό προϊόν παρουσίασε ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος του ΣΕΤΕ, χαρακτηρίζοντας τον νέο τουριστικό ισότοπο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ως τον καλύτερο που έχει διαμορφωθεί ως σήμερα στη χώρα, σε επίπεδο Περιφερειών. «Ουσιαστικά πρόκειται για τρία σάιτ σε ένα» παρατήρησε, αποσαφηνίζοντας ότι κάθε περιφερειακή ενότητα (Αχαϊα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία) προβάλει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. «Δεν ισοπεδώνει, αλλά αναδεικνύει τους προορισμούς» τόνισε χαρακτηριστικά.

Την εκδήλωση παρουσίασης του προγράμματος «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», τίμησαν με την παρουσία τους Επιμελητηριακοί παράγοντες, επαγγελματίες του τουριστικού και ξενοδοχειακού τομέα, εκπρόσωποι παραγωγικών τάξεων κ.α.

Δημήτρης Μπαλής

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών