17:07 | 5/11/17
Αλλάζουν τα δεδομένα στον ελληνικό τουρισμό, με καλύτερη οργάνωση, στοχευμένες ενέργειες προβολής και αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της χώρα μας
Η διαρκής αύξηση του ελληνικού τουρισμού δεν είναι τυχαία υπόθεση. Κάθε χρόνο δημιουργείται νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας, το οποίο συνοδεύεται και με κάπως καλύτερα έσοδα.Παράλληλα, παρατηρείται και αύξηση των θέσεων εργασίας, έστω και εποχικές, ενώ μέσω του τουρισμού έχουν δραστηριότητα πολλά επαγγέλματα.
Τα τελευταία χρόνια λοιπόν, οι ιδιωτικοί φορείς αλλά και το Υπουργείο Τουρισμού, παρουσιάζουν καλύτερη οργάνωση, υπάρχει μεγαλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους και επενδύονται χρήματα σε στοχευμένες ενέργειες, με καθορισμένους στόχους.
Το σημαντικό σε αυτό το εγχείρημα, είναι ότι χρησιμοποιείται πολύ το διαδίκτυο ως μέσο προβολής του ελληνικού τουρισμού.
Σε αυτό το πεδίο, έχει το δικό της ρόλο η Marketing Greece Α.Ε. Η μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία, ιδρύθηκε το 2013 από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η οποία ανέλαβε προ μηνών τα ηνία της εταιρείας που είχε επικεφαλής τον Ιωσήφ Πάρσαλη, άνθρωπος της εμπιστοσύνης του πλέον επιτυχημένου προέδρου του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Ανδρεάδη που ολοκλήρωσε τη θητεία του τον Μάιο, παρουσίασε τα πλέον χαρακτηριστικά έργα που έχει αναλάβει και τις κυριότερες καμπάνιες που έχει υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα, ενώ αναφέρθηκε στον σχεδιασμό και στα νέα προϊόντα της εταιρείας για το εγγύς μέλλον.
«Η Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς,» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ιωάννα Δρέττα.
Κύριο στοιχείο της δραστηριότητας της εταιρείας είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός και η στόχευση για την υλοποίηση καινοτόμων ενεργειών προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από ευρύτερες συνέργειες και συντονισμένες κινήσεις.
Σκοπός της η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα. Δύο τομείς που αποτελούν συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας, διότι διαθέτει πολιτιστική κληρονομιά που τον ζηλεύουν σε όλο τον κόσμο και θαυμάσια αγροτικά προϊόντα σε όλη τη χώρα.
Η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει σημαντικές καμπάνιες προβολής – ενδεικτικά αναφέρονται οι καμπάνιες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Ελλάδας, της Στερεάς Ελλάδας, της Αθήνας, της Λέσβου κ.α. – αλλά έχει δημιουργήσει και νέα προϊόντα, όπως η πλατφόρμα Blogtrotters που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines και η digital καμπάνια (digital travel show) Wanderlust Greece, τα οποία βασίζονται σε υλικό και σε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενούμενων ξένων και ελλήνων influencers (bloggers, vloggers) αντίστοιχα.
Η δραστηριότητα της Marketing Greece στοχεύει και στηρίζεται:
- Στις συνεργασίες και συνέργειες, ως θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας της- Στην κάλυψη, γεωγραφικά, όλης της Ελλάδας
- Στην προώθηση του προορισμού και όχι μεμονωμένα της επιχείρησης
- Στην προσφορά τεχνογνωσίας, ιδίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
- Στην παρακολούθηση και ανάλυση των διεθνών τάσεων για το τουριστικό marketing
- Στην επένδυση στην αξία του digital
- Στην ευθυγράμμιση των ενεργειών marketing με τις στρατηγικές κατευθύνσεις του ΣΕΤΕ
Για τις παραγωγές και τις δράσεις της, η Marketing Greece απευθύνεται σε όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα (ΟΤΑ, κλαδικούς συνδέσμους και ενώσεις, επιχειρήσεις) καθώς και σε φορείς και επιχειρήσεις, η δραστηριότητα των οποίων εμπλέκεται στις σφαίρες επιρροής της τουριστικής οικονομίας. Η πλατφόρμα discovergreece.com αποτελεί το βασικό «όχημα» της Marketing Greece στο διαδικτυακό περιβάλλον και φέτος θα ξεπεράσει τα 3 εκατ. επισκέψεις.
Σε συνδυασμό με την ψηφιακή κοινότητα των 1,1 εκατ. χρηστών που έχει αναπτυχθεί στα μέσα κοινωνικής του δικτύωσης, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα μέσα για την προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών αλλά και μέσω αυτών, των επιχειρήσεων του τουρισμού και άλλων τομέων που διασυνδέονται με το τουριστικό προϊόν.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν, το discovergreece.com, σήμερα προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο πρωτογενούς περιεχομένου (stories, φωτογραφίες, videos κοκ) το οποίο, διαχρονικά, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχει σημειώσει 550 εκατ. impressions εκ των οποίων ένα 5% (27 εκατ.) έχει εκφράσει ενεργά το feedback του για τους προορισμούς και εμπειρίες που προβάλλονται, επηρεάζοντας το δυνητικό χάρτη τουριστικών επιλογών του.
«Η περαιτέρω ενίσχυση του discovergreece.com ούτως ώστε να αυξήσει τη διείσδυσή του σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος κοινών-στόχων και δημογραφικών ομάδων στις τουριστικές αγορές ενδιαφέροντος και η κεφαλαιοποίηση της δυναμικής του, με σχεδιασμό και προσφορά περισσότερων υπηρεσιών και νέων προϊόντων marketing και προβολής για την ελληνική τουριστική αγορά, με γνώμονα πάντα την αμφίδρομη προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προϊόν και τις επιχειρήσεις,» είναι οι στρατηγικοί στόχοι για το επόμενο διάστημα, είπε η Ιωάννα Δρέττα.
πηγή
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΟικονομίατουρισμός
Σχετικά άρθρα